Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Hur målar du de silvriga delarna av benplåtarna?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Det är leadbelcher följt av en tunn devlan mud wash, sen är det duttat med en disksvamp med rhinox hide, abaddon black och sist chainmail (vilken den nu motsvara?).
coolt. tack.lonestar skrev:Det är leadbelcher följt av en tunn devlan mud wash, sen är det duttat med en disksvamp med rhinox hide, abaddon black och sist chainmail (vilken den nu motsvara?).
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Magiskt om du har devlan mud kvar... Resten av 40k Sverige vrider sig av avundsjuka...
Inte direkt, va?: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.ph ... 94#p152286
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jag har också ett par burkar kvar. Sen tänker jag beställa den där som Mattias länkade till...LillePer skrev:Magiskt om du har devlan mud kvar... Resten av 40k Sverige vrider sig av avundsjuka...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jo absolut finns det ersättare som är bättre än nuvarande sortiment. Men devlan är alltid devlan.