Ställ en häst utanför fönstret så blir det säkert bättre, då har ju du också nytta av dem =)Röde skrev:Lite jobbigt att solen ligger på genom köksfönstret. Jag vill inte gärna dra för gardinerna men det försvårar målningen en hel del...
Count the Seven...
Re: Count the Seven...
En bild säger mer än 1000 kaniner
imp skrev:Ställ en häst utanför fönstret så blir det säkert bättre, då har ju du också nytta av dem =)Röde skrev:Lite jobbigt att solen ligger på genom köksfönstret. Jag vill inte gärna dra för gardinerna men det försvårar målningen en hel del...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Gonka Koff
Vicken hunk! Bra jobbat i helgen Roger =)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Snyggt !
Det ska bli jäkligt skoj att se alla snygga arméer på Garagegames och jag ser fram emot att se dina Nurgle marines där !
Det ska bli jäkligt skoj att se alla snygga arméer på Garagegames och jag ser fram emot att se dina Nurgle marines där !
Pillar vidare på Plague Marines nu i helgen. Jobbar just nu på fyra stycken i olika stadier av målningen...
Sista touchen vitt kvar på tre Plague Marines. Sedan är det dags för fjärde och sista gruppen... F*n vad bra det känns...
Lika snyggt som alla andra. Det är skönt när man kan se slutet på ett projekt för då vet man att det snart är dags för nästa