Jag tror att han är en Lictor... Det är därför vi inte ser honom.L3go skrev:Garrm fortfarande kvar i en spawning pool?
Grattis till 5k-gränsen.
Captains Corner
Re: Captains Corner
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Grattis till 5k gränsen Kapten!
Själv har jag nyligen passerat 7000p gränsen
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Tack! Just häftigare poser har varit något jag lagt mycket tid på, kul att få uppskattning för det!frigobben skrev:Mycket trevliga poser måste jag säga!
Tack! Och ja, han gömmer sig väl! Kanske bakom stenen? Eller... är han en sten?Röde skrev:Jag tror att han är en Lictor... Det är därför vi inte ser honom.L3go skrev:Garrm fortfarande kvar i en spawning pool?
Grattis till 5k-gränsen.
Tack! 7000? Bra jobbat!!Flogger skrev:Grattis till 5k gränsen Kapten!
Ensamma Genestealers som överlever mot oddsen och slinker ombord på rymdskepp..
Bara för att de officiellt är onda, så behöver de ju inte vara utan en rik bakgrund som utvecklas.
Det finns tusentals böcker som följer olika spacemarines, inte en enda som följer Tyranider.
Mitt bidrag till att lyfta Tyranider och få bort den perfekta stämpeln från Space Marinsen skapades därför under kvällen.
Jag hade kul, hoppas ni gillar det.
http://youtu.be/zFJ1gGX3bSs
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 13 gånger.
HAHAHAH du är ju för underbar... 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
katzenjammer
- Pappersbåt
Haha storslaget!
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
Väldigt skoj video
Bra jobbat!
Tänker dock vara tråkig och påpeka att 1:08 är ingen Rhino, det är en Razorback. Tycker en Tactical Marine borde veta skillnaden
Lite mer on-topic så tror jag just hjältar är lite svårt för Tyranider då de kontrolleras av Hive Mind så den enda egentliga hjälten i historien borde väl vara den som håller i spakarna? Visst att vissa individer i armén har lite mer frihet men hjältar brukar väl även ha underdog status vilket känns ganska avlägset bland Nidsen? Sedan är min kunskap om hjältar inte så bred så jag kanske är ute och cyklar
Tänker dock vara tråkig och påpeka att 1:08 är ingen Rhino, det är en Razorback. Tycker en Tactical Marine borde veta skillnaden
Lite mer on-topic så tror jag just hjältar är lite svårt för Tyranider då de kontrolleras av Hive Mind så den enda egentliga hjälten i historien borde väl vara den som håller i spakarna? Visst att vissa individer i armén har lite mer frihet men hjältar brukar väl även ha underdog status vilket känns ganska avlägset bland Nidsen? Sedan är min kunskap om hjältar inte så bred så jag kanske är ute och cyklar
Helt jävla fantastisk!!!!
Jag vill ha fler!!
Sedan har vi ju hjältar, både deathleaper och doom of malantai är ju ökända genom galaxen, lika så schwärmherrscher (alla namna är häftigare auf deutsch).
Sedan är de ju inte hjältar i imperiets ögon och det är ju imperiet som skriver ner allt vi läser (typ).
Jag vill ha fler!!
Sedan har vi ju hjältar, både deathleaper och doom of malantai är ju ökända genom galaxen, lika så schwärmherrscher (alla namna är häftigare auf deutsch).
Sedan är de ju inte hjältar i imperiets ögon och det är ju imperiet som skriver ner allt vi läser (typ).
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Gamla enöga måste ju ändå vara en klassisk Tyranidhjälte.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.