Hoppas verkligen jag kan ta mig till Visby i sommar!
Captains Corner
Re: Captains Corner
Rosornas Ö
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
om den är så fantastisk, varför undvek du att fota den och fotade det som tekniskt sett skiljer ön från resten av världen?
j/k
j/k
Ja' än't bittä'!
Haha, det enda som finns att göra på gotland är att sitta och drömma om fastlandet, det vet ju alla!Halvar skrev:om den är så fantastisk, varför undvek du att fota den och fotade det som tekniskt sett skiljer ön från resten av världen?
j/k
Till denna vecka vill jag alltid återvändaAncalagon skrev:Haha, det enda som finns att göra på gotland är att sitta och drömma om fastlandet, det vet ju alla!Halvar skrev:om den är så fantastisk, varför undvek du att fota den och fotade det som tekniskt sett skiljer ön från resten av världen?
j/k
Jag struntar i dom andra femtio-en
Och om fastlandet går under, låt det hända
Då kan vår medeltidsvecka börja om igen!!
Sju dar per år skiter vi i fastlandet, kunde inte bry oss mindre faktiskt
(Förmodligen samma sju dar som alla gutar vill flytta ifrån ön till fastlandet, haha)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
*host* 7 dagars verklighetsflykt *host* 
- Lottomannen
Vilken dag som helstAncalagon skrev:*host* 7 dagars verklighetsflykt *host*
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
De 15 milen vatten som håller pöbeln borta är ju det som gör att naturen är så vacker här.Halvar skrev:om den är så fantastisk, varför undvek du att fota den och fotade det som tekniskt sett skiljer ön från resten av världen?
+1Kaptenen skrev:De 15 milen vatten som håller pöbeln borta är ju det som gör att naturen är så vacker här.Halvar skrev:om den är så fantastisk, varför undvek du att fota den och fotade det som tekniskt sett skiljer ön från resten av världen?
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
-
katzenjammer
Förutom när det kommer bloggande stockholmare och slår ihjäl snokar. Det vore så himla pittoreskt med natur om man fick välja vilka djur som finns där.
(Förlåt för ot!)
(Förlåt för ot!)
Flesh is a design fault
ManCave!!
Under pausen från hobbyandet jobbar jag hårt för att skapa förutsättningar för framtida hobbyande, och nu är jag fasen nära ett eget himmelsrike!
Vi ska flytta till ett hus! Kontrakt påskrivet igår, allt redan klart med banken, inflyttning 1a Juli! (Om typ 7 veckor!)
Perfekt planlösning för våra behov (2 vuxna 3 barn) med 8 mindre rum, varav ett blir mitt bara mitt!
Den mesta fritiden närmsta veckorna kommer att gå åt till att packa, slänga eller skänka 10 års boende och fixa till lägenheten så den passerar en besiktning (exempelvis så rev barnen tapeter som små), men sedan har jag baske mig nått målet och kommer att ha ett eget hobbyrum där grejerna alltid står framme!
Jag är supernöjd!!
Bilder från besiktningen i veckan:

Framsidan

Nuvarande ägarnas inredning, men:
Målarbänk, upplysta displayskåp, terrängförvaring... allt kommer att få plats här inne! Fantastiskt!!

Under pausen från hobbyandet jobbar jag hårt för att skapa förutsättningar för framtida hobbyande, och nu är jag fasen nära ett eget himmelsrike!
Vi ska flytta till ett hus! Kontrakt påskrivet igår, allt redan klart med banken, inflyttning 1a Juli! (Om typ 7 veckor!)
Perfekt planlösning för våra behov (2 vuxna 3 barn) med 8 mindre rum, varav ett blir mitt bara mitt!
Den mesta fritiden närmsta veckorna kommer att gå åt till att packa, slänga eller skänka 10 års boende och fixa till lägenheten så den passerar en besiktning (exempelvis så rev barnen tapeter som små), men sedan har jag baske mig nått målet och kommer att ha ett eget hobbyrum där grejerna alltid står framme!
Jag är supernöjd!!
Bilder från besiktningen i veckan:

Framsidan

Nuvarande ägarnas inredning, men:
Målarbänk, upplysta displayskåp, terrängförvaring... allt kommer att få plats här inne! Fantastiskt!!