Spännande!Lakhota skrev:http://imgur.com/a/Kbyu1#1
Ja, FoCen är kvar.. Eller inte.. Beroende på hur man vill bygga sin lista..
Och in med en Psychic phase.
Rykten om 7:th ed.
-
Loudhoward
Re: Rykten om 7:th ed.
Alltså.... Det där verkar ju hur ballt som helst! Fan vad jag älskar GW!Lakhota skrev:http://imgur.com/a/Kbyu1#1
Ja, FoCen är kvar.. Eller inte.. Beroende på hur man vill bygga sin lista..
Och in med en Psychic phase.
Riptide only Eldar army hype!
Hmm, får hoppas man kan få någon inre balans i detta, men det återstår och se vad de egentligen står skrivet.
Hmm, får hoppas man kan få någon inre balans i detta, men det återstår och se vad de egentligen står skrivet.
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Dags att damma av sina Thousand Sons kanske då... 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
"Unbound" armélista.
Ta vad tusan du vill och bara kör.
Cirkeln är sluten!
Tänk att det tog 30 år att gå ifrån "här är lite regler till modellerna vi gör" till att gå i ett stort varv med så mycket restriktioner att folk numera tycker det är galet att du får spela med precis vad du vill.
Helt klart blir det ett helt annat spel.
Cirkeln är sluten!
Tänk att det tog 30 år att gå ifrån "här är lite regler till modellerna vi gör" till att gå i ett stort varv med så mycket restriktioner att folk numera tycker det är galet att du får spela med precis vad du vill.
=)Kaptenen skrev:"Unbound" armélista.![]()
Cirkeln är sluten!
De kallar ju sig själva inte ett "spelföretag" utan ett "modellföretag" så
Ska bli mycket intressant att se vad man får för bonus för att hålla sig inom FoC'ens gränser istället för att plocka alla trevliga Elites/FA/HS man kan hitta.
De där 36 eventkorten verkar som en trevlig twist på matcherna med
Intressant att de släpper en armé som drar igång mitt intresse för Fantasy igen och tre veckor senare kommer utgåvan som knäcker intresset för 40K... För det jag läser gör mig inte direkt "giddy with excitement". Unbound-listor med allt det bästa och inga krav för att hålla objektiv. Gaddäm.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Mmm...för det du läser i ett lösryckt stycke i WD är summan av alla reglerna... 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Spännande det här! Men var är mina Lords of War!? 
Mina nya 2k armé kanske bara ska bestå av 36 mutilators, awesome!
Mina nya 2k armé kanske bara ska bestå av 36 mutilators, awesome!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Virus outbreak någon?Lakhota skrev: De där 36 eventkorten verkar som en trevlig twist på matcherna med