Captains Corner
Re: Captains Corner
Fasen vad härligt! Själv får man dela rum med frugans sygrejor och pärlmög... Men bättre än inget så ska väl egentligen inte klaga

Ja helt overkligt fantastiskt!
Som du har det på den bilden har jag haft det de senaste 10 åren, men No More!
Det är nästan 20 år sedan jag hade ett eget rum senast...
Som du har det på den bilden har jag haft det de senaste 10 åren, men No More!
Det är nästan 20 år sedan jag hade ett eget rum senast...
Grattis!
Själv fick man ha sin mancave i 1år, för nu ska det tydligen bli ett barnrum har regeringen bestämt...
Själv fick man ha sin mancave i 1år, för nu ska det tydligen bli ett barnrum har regeringen bestämt...
Grattis dude.. That's living the dream. 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Tack!
och:
Jag vet inte en enda samboende man som faktiskt har mest att säga till om hemma när det gäller hur hemmet ska se ut och vad som ska prioriteras hemma.
Men Happy Wife Happy Life
och:
Var är alla de här exemplen när det pratas om ett mansdominerat samhälle?Naz87 skrev:Själv fick man ha sin mancave i 1år, för nu ska det tydligen bli ett barnrum har regeringen bestämt...
Jag vet inte en enda samboende man som faktiskt har mest att säga till om hemma när det gäller hur hemmet ska se ut och vad som ska prioriteras hemma.
Men Happy Wife Happy Life
Grattis grattis. blir najs det där. hur gör ni med spelbord? slänga upp en matta på köksbordet de få gånger det finns tid eller ett riktigt bord att ta fram till vardagsrummet för att få in en rejäl känsla?
om allt går bra så skriver vi på papper på tisdag och då får jag dela mancave med ungen vilket är otroligt mycket bättre än nuvarande källarförrådslösning två trappor ned (där jag inte kan vara längre med tanke på ungen).
om allt går bra så skriver vi på papper på tisdag och då får jag dela mancave med ungen vilket är otroligt mycket bättre än nuvarande källarförrådslösning två trappor ned (där jag inte kan vara längre med tanke på ungen).
Ja' än't bittä'!
Ovanvåningen har 4 rum i sidorna och sedan ett allrum i mitten, där tänker vi ha två sköna soffor och ett bord i mitten avsett för brädspel, figurspel, fikastunder och allmänt umgänge. Ingen TV i detta rum!Halvar skrev:Grattis grattis. blir najs det där. hur gör ni med spelbord? slänga upp en matta på köksbordet de få gånger det finns tid eller ett riktigt bord att ta fram till vardagsrummet för att få in en rejäl känsla?
Då bör den rejäla spelkänslan skapas!
Saxat ur mäklarens prospekt:

Sweet! ManCaves är lösningen på alla världens problem!Halvar skrev:om allt går bra så skriver vi på papper på tisdag och då får jag dela mancave med ungen vilket är otroligt mycket bättre än nuvarande källarförrådslösning två trappor ned (där jag inte kan vara längre med tanke på ungen).
Grattis!
Vi köpte hus för 1.5 år sedan o det rum som jag hade sett ut som min man cave har nu fått rosa randiga väggar...o en sån där liten säng med spjälor.
Vi köpte hus för 1.5 år sedan o det rum som jag hade sett ut som min man cave har nu fått rosa randiga väggar...o en sån där liten säng med spjälor.
Det är nog bara att inse att när ens partner säger "jag är med barn" säger hon även "säg hejdå till din man cave". 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Väldigt sant