7th ed FAQs uppe
Re: 7th ed FAQs uppe
En Necron Overlord på Barge är nu Rider, och dör tillsammans om antingen Bargen blir förstörd eller han själv förlorar sitt sista wound. Däremot kommer hela skiten tillbaka om han lyckas med ever-living. Han med 1 wound, barge med 1 HP.
-
Loudhoward
Dark Eldar Shadow Seers blev intressanta i denna faq:en, bara att hitta ett intressant sätt att använda dem.
Ingenting på Shadow in the Warp eller Tzeentch demoner. Skumt tycker jag. Men men! Faktum att det ens kom errator är tillräckligt att glädjas över.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Såg en bra kommentar om Tzeentch demonerna på BOLS förut, som kan sammanfattas som följande. De behöver inte få en ny regel som ersättning på den som nu inte fyller någon funktion, den behöver bara tas bort. Enda anledningen till att de hade bonus i ld när de använde spells var för att GW skulle kunna ge dem ld7 utan att göra dem kassa på magi (nästan alla psykers i spelet har ld10).Flogger skrev:Ingenting på Shadow in the Warp eller Tzeentch demoner. Skumt tycker jag. Men men! Faktum att det ens kom errator är tillräckligt att glädjas över.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
BA förlora fast på alla fordon utom på baal preden. Ligger väl 20pts över SM fordon nu för ingenting.
Ser ut som Mephiston och Sanguinor kan join units?
Ser ut som Mephiston och Sanguinor kan join units?
jag hittade fem saker om mephisto varav två behandlade hans psyker level, men inget om att han skulle ha fått independent character. (dock att han är en character så han kan vara warlord och lite annatsmåbös)
Ja' än't bittä'!
This is a very SAD day. Zogwart is my boy and this sucks. I love squigging!guildmaster skrev:"Ignore zogwart's curse special rule"
Buhuu. Jag kommer att vara förtvivlad hela veckan tills nya codexet kommer.
How do you guys read the Runic Weapon change? Does it work on blessing or does it fall under the "no modifier" rule?
As Codex supersedes the Rulebook and it just says "adds 1 to the DtW rolls" I would think it works on blessing. What do you guys think?
As Codex supersedes the Rulebook and it just says "adds 1 to the DtW rolls" I would think it works on blessing. What do you guys think?
Skit också! Hoppades på att det skulle stå någonstans i FAQ. Läste det på ett annat forum och det var så sent att jag inte orka dubbel kolla.Halvar skrev:jag hittade fem saker om mephisto varav två behandlade hans psyker level, men inget om att han skulle ha fått independent character. (dock att han är en character så han kan vara warlord och lite annatsmåbös)