Lonestars 40K

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
RUNE

Re: Lonestars 40K

Inlägg av RUNE »

Instämmer helt. Detta är terräng man bara drömmer om och aldrig får tummarna loss att skapa. :wub:
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Alla skivor är spacklade och slipade 2-3 gånger, så nu återstår en del detaljarbete och finlir. Huset har fått sina fula skarvar dolda + en örn ovan dörren.

Bild

Bild

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Ungefär såhär blir det när det är färdigt, det återstår en del ristningsarbete kvar dock innan dessa två skivor kan målas...

Bild

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

snajsigt.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Känner att jag för en gångs skull ska posta och säga hur mycket jag uppskattar den här bloggen, istället för att som vanligt tyst sitta och dreggla framför skärmen.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

vredebullen

Inlägg av vredebullen »

blir riktigt coolt detta ju :) blir att invigas mot mina cityfight-tau sen ;)

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Svårt att uttrycka hur underhållande och inspirerande den här tråden är.

Tack var dig gick jag bärsärk med min verktygslåda på den gemensamma återvinningscentralen vi har på området och kom hem med snajsiga delar som jag i din anda ska försöka bygga cool terräng av. Min sambo tyckte förstås att det var onödigt tills jag visade din tråd och hon säger: "Blir det så bra så går jag med på det!".

Dags att förvalta :D
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Tackar för svaren, det är alltid kul att kunna inspirera någon annan. Det ser ju inte ut så mycket för världen precis i början men när det väl blir spacklat och donat så förvandlas det. Den bästa förvandlingen skulle jag vilja säga är muren jag byggde när man jämför första med sista bilden.

@Trulsante: Lägg gärna upp bilder på dina verk! :)

@Vredebullen: Det ska vi fixa, så dina fiskar vet att de ska stanna i vattnet och inte komma upp på land. ;)

Alexander_Elmgren

Inlägg av Alexander_Elmgren »

Fantastiskt häftigt! =) Riktigt sugen på att se hur det kommer att se ut när det är klart. Tror att det blir galet bra! Kommer man kunna spela på dina spebord på någon turnering någonstans?

SamuelB

Inlägg av SamuelB »

Det ser riktigt bra ut. Kul att se att folk bygger snygg terräng

Skriv svar