va han sa.Flogger skrev:Sånt jävla fluffmongo \0/
Rödes tråd...
Re: The Emperor protects...
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Japp, jag är smickrad. Som fan. Välkommen upp.
Edit;
Riktigt roligt att se knighten på bordet samt att spela mot/med den. Ännu roligare/läskigare med två på brädan. Dessutom - xtra roligt med 3x nördfarbröder på besök - på återseende Röde, Arioch & Hemogoblin!
...
Ja ja, nu fastnade man i 40k igen - TACK DÅ!
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Utlovad bild på Objective Markers in the making. Nu målar jag på dessa parallellt med att basa Knighten "The Partisan" och jobba på en beställning åt Denkan.

Hade inte kvar någon plåt med samma mönstring så den avviker en smula. Men vad gör väl det om tusen år...
Och tack Bulgrim för några riktigt trevliga dagar i Dalarna... Nu hoppas jag att vi ses igen i oktober som vi sa. Alternativt att ni anmäler er till Bagarns turnering. Tycker också att vi ska göra verklighet av att hälsa på GOB i Jönköping någon lördag, som vi pratade om...

Hade inte kvar någon plåt med samma mönstring så den avviker en smula. Men vad gör väl det om tusen år...
Och tack Bulgrim för några riktigt trevliga dagar i Dalarna... Nu hoppas jag att vi ses igen i oktober som vi sa. Alternativt att ni anmäler er till Bagarns turnering. Tycker också att vi ska göra verklighet av att hälsa på GOB i Jönköping någon lördag, som vi pratade om...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Röde - Nyköping spelar gärna med er nån dag.. Massa fluffmys och grilla hemma hos mig 
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Och då var "The Partisan" monterad, grundad, washad och basad...

Känns skönt att vara igång. Nu är det mest roliga moment kvar.

Känns skönt att vara igång. Nu är det mest roliga moment kvar.
Ser fram emot att möta dina knektar hos Bagarn Röde! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Fint!Flogger skrev:Ser fram emot att möta dina knektar hos Bagarn Röde!
Har hunnit med två lager färg på basen och så grundat blått på axelplåtar och benskydd för att testa den blå färgen. Sen var det dags att tända grillen så det blir nog inte så mycket mer målat idag. Men jag är grymt nöjd med hur långt jag hunnit sedan i tisdags då den låg NIB.
Blir bra det där. Otroligt nyfiken på hur du ska tackla slipstenar & dalpilar.
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Jag med...Bulgrim skrev:Blir bra det där. Otroligt nyfiken på hur du ska tackla slipstenar & dalpilar.