Into the Adrantis Nebula Escalation kampanjblogg
Re: Into the Adrantis Nebula Escalation kampanjblogg
500p målat och klart! Det var snabbt raskat!
Jag målade just klart min första testmodell. Och med den typ av bas jag tänkte köra på. Det är en rent snodd idé från en jag hittade på nätet... Nån slags snö med rost och jord.
Jag försökte verrrrrkligen med lite färger men det gick bara inte. Hade planerat lite blixtsymboler eller annat på uniformen men det blev inte snyggt. Vad tror ni om dem såhär avskalade...
Jag målade just klart min första testmodell. Och med den typ av bas jag tänkte köra på. Det är en rent snodd idé från en jag hittade på nätet... Nån slags snö med rost och jord.
Jag försökte verrrrrkligen med lite färger men det gick bara inte. Hade planerat lite blixtsymboler eller annat på uniformen men det blev inte snyggt. Vad tror ni om dem såhär avskalade...
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Pics or it didn't happenremz skrev:Själv har jag "tjuvstartat" med mina Dark Eldar.
Målat dryga 500 poäng hittills, så håller på att utöka till 750p nu.
Stefan, våga använda färg!
Håller med Stefan, snyggt!
Men, tycker den där orangea färgen du har på ögonen skulle vara finfin som bas på armén, och sedan med svarta/gråa/vita detaljer...
Men, tycker den där orangea färgen du har på ögonen skulle vara finfin som bas på armén, och sedan med svarta/gråa/vita detaljer...
Orange armé!
Hmmmmmmmmmmmm. Tokigt!
Kanske skulle vara bra som sergeantfärgschema... Jag gör ett test!
Hmmmmmmmmmmmm. Tokigt!
Kanske skulle vara bra som sergeantfärgschema... Jag gör ett test!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
Nice, ser riktigt bra ut!
Diggar färgschemat och cool bas
Hehe, kan ju inte påstå att jag har använt många färger till mina DE
Ska se om jag kan trolla fram några bilder.
Diggar färgschemat och cool bas
Hehe, kan ju inte påstå att jag har använt många färger till mina DE
Ska se om jag kan trolla fram några bilder.
There is no escape from chaos...it marks us all.
< Patrik Andersson >
< Patrik Andersson >
Svart läder, nitar och blod = Mina DE.
Det här är helt klart just nu, och 5 warriors och 2 tanter är när som helst färdiga.
2 till Venoms och 5 till warriors så är det 750 poäng
Sen finns det ju en hög med lådor som är helt oöppnade...
Det här är helt klart just nu, och 5 warriors och 2 tanter är när som helst färdiga.
2 till Venoms och 5 till warriors så är det 750 poäng
Sen finns det ju en hög med lådor som är helt oöppnade...
- Bilagor
-
- DE_arme.jpg (97.98 KiB) Visad 1522 gånger
-
- WIP.jpg (95.35 KiB) Visad 1522 gånger
< Patrik Andersson >
< Patrik Andersson >
Bästa baserna någonsin! Skitcoola!
Ser riktigt fint ut alltihop!
Men du, flygbaserna! Du måste bloda ner dem också, att ha genomskinlig plast funkar ju inte!
Ser riktigt fint ut alltihop!
Men du, flygbaserna! Du måste bloda ner dem också, att ha genomskinlig plast funkar ju inte!
Snygga DE!
Hmm...kanske skall köra en gun line istället...de där vill man inte gå in i närstrid med...
Jag skulle gärna ha målat lite ikväll, men åkte på kvällsarbete hemifrån istället. Kan smyga in en, sedan tidigare, nästan färdig Tact Squad nedan.
Nu blir "Galningen" glad...besättning!!
Hmm...kanske skall köra en gun line istället...de där vill man inte gå in i närstrid med...
Jag skulle gärna ha målat lite ikväll, men åkte på kvällsarbete hemifrån istället. Kan smyga in en, sedan tidigare, nästan färdig Tact Squad nedan.
Nu blir "Galningen" glad...besättning!!
- Bilagor
-
- 2014-08-17 18.21.08.v2.jpg (87.06 KiB) Visad 1516 gånger
Tack, vad snälla ni är 
Hehe, Thomas har varit på mig ang. flygbaserna med, så får allt fixa det.
Blod kan man väl inte få för mycket av, eller?
Yuroo:
Hehe, jag är inte alls bra på att spela, så ser nog mer skärmande ut än vad det är
Coolt färgschema, blir ju riktigt nice!
Grymt med så mycket äldre modeller!
Spännande att se mer!
Hehe, Thomas har varit på mig ang. flygbaserna med, så får allt fixa det.
Blod kan man väl inte få för mycket av, eller?
Yuroo:
Hehe, jag är inte alls bra på att spela, så ser nog mer skärmande ut än vad det är
Coolt färgschema, blir ju riktigt nice!
Grymt med så mycket äldre modeller!
Spännande att se mer!
< Patrik Andersson >
< Patrik Andersson >
- bolterochkniv
tycker det ser bra ut alla! hade gärna sett en liten upphottning av marinesen.
benmannen, tycker du målar riktigt nice, men hade varit kul att se en armé som såg liiiite annorlunda ut i färgerna än vad du brukar måla!
benmannen, tycker du målar riktigt nice, men hade varit kul att se en armé som såg liiiite annorlunda ut i färgerna än vad du brukar måla!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."