Captains Corner
Re: Captains Corner
Trådkapning för fluffpush? I'll allow it!
1: Hierophant - Måste ju ha den största, någon gång så..
2: Hierodule - Klassiker, Scythed och Barbed får gå som samma i min samling
3: Dimachaeron - Ny, het, supersnygg modell och roliga regler
4: Toxicrene - Bara rykten ännu, men typ en Venomthrope på anabola
5: Maleceptor - Bara rykten ännu, men låter som om dens styrka blir att skjuta i psychic phase
Får se vad som händer närmsta tiden, men det verkar logiskt med GW's nya taktik:
Stora snygga saker i boxar som inkluderar dess regler
Vad händer med Tyranids Monster?
Det verkar sitta en Nornqueen i Nottingham som pluppar ut nya varianter som aldrig förr..
Jag tror minsann jag får lägga till en rad i min Monsterkarta, gotta catch em all!
1: Hierophant - Måste ju ha den största, någon gång så..
2: Hierodule - Klassiker, Scythed och Barbed får gå som samma i min samling
3: Dimachaeron - Ny, het, supersnygg modell och roliga regler
4: Toxicrene - Bara rykten ännu, men typ en Venomthrope på anabola
5: Maleceptor - Bara rykten ännu, men låter som om dens styrka blir att skjuta i psychic phase
Får se vad som händer närmsta tiden, men det verkar logiskt med GW's nya taktik:
Stora snygga saker i boxar som inkluderar dess regler
katzenjammer
grattis. 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
katzenjammer skrev:Grattis till 100 sidor!
Ni såg det före mig, men tack! 100 sidor blogg är ju ganska häftigt, mycket har hänt sedan sidan 1!L3go skrev:grattis.
Extra kul är att flera har kommenterat ända sedan starten.
Den"gemenskapen" gör att det inte känns som om jag sitter ensam med mitt målande, det är en skön känsla att vara många målare tillsammans som följer varandras trådar och projekt, även om vi är spridda över riket!

Imorgon blir det annorlunda, då ska jag få mycket målat!
Tack!
Och du kan dina flätor!
Equally impressive!
Och du kan dina flätor!
Equally impressive!

Jobb, höstlov för barn, hjälpa svärfar med att lägga vårt nya trädäck på uteplatsen (han är typ snickare, jag är nog mest i vägen)... Vuxenlivet kan periodvis vara en elak jäkel mot målartiden, men ikväll blev det någon timmes måleri!
Två nya kultister anmäler nu sig för tjänstgöring!

Detta tar gruppen till 6 medlemmar. Rekrytering pågår!

För att citera en viss kulturpersonlighet; "Äntligen!" Så jäkla cool. En attachéväska med en Harridan i; årets julklapp?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk