Captains Corner
Re: Captains Corner
Du kan kanske testa med att göra övergången de andra har föreslagit samt washa ned med lila wash. Eller bland alila och grön wash för att verkligen få dem att "gifta sig" med varann..?Kaptenen skrev:![]()
Jo Blenda kan jag ganska bra när det gäller lila och närliggande rosa.
Men runda tentakler är svårare än platta klor eller svärd, och grönt till lila blir en ny utmaning.
Hur ser mellantonen ut?![]()
Det blir på slutet, får se när jag kommer dit!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Kapten! Varför tar du inte med dig polarna och kommer över och leker på SM? 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Ja, kom så chillar vi på bottenborden. 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Också en bra idé. Jag har den gröna glazen, kanske gör underverk!Serpent skrev: Du kan kanske testa med att göra övergången de andra har föreslagit samt washa ned med lila wash. Eller bland alila och grön wash för att verkligen få dem att "gifta sig" med varann..?
Problemet är ju 15 mil vatten.. Det blir så mycket bös med restider och hotellnätter, vi kan tyvärr inte bara sätta oss i bilen och vara där på någon timme.Flogger skrev:Kapten! Varför tar du inte med dig polarna och kommer över och leker på SM?
Det blir inget den här gången, men det skulle varit kul!
Det finns lite svävande planer på Gamers Weekend i Januari.
Precis där skulle jag varit! Fluffborden FTW!L3go skrev:Ja, kom så chillar vi på bottenborden.
- Lottomannen
Ja! Jag vill ha revansch!Det finns lite svävande planer på Gamers Weekend i Januari.
(Egentligen inte, jag vill mest kasta tärning och prata strunt)
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Tack!MITTZ skrev:Snyggt! Heja heja!
Och där angav du anledningen till av vi fyllde en bil och åkte på Gamers Weekend förra året!Lottomannen skrev:(Egentligen inte, jag vill mest kasta tärning och prata strunt)
Om vi kommer iväg får vi muta M-Wolfarna så vi får spela!

-
katzenjammer
Det är så himla kul att se dig måla jättenids igen! (Hoppas att jag inte redan sagt detta förresten?)
Hurra!!
Hurra!!
Flesh is a design fault
ja, alltså målningen är ju sjukt snygg som vanligt, så jag vet inte vad jag kan säga annat än RRRRAAAAAAAAGH!
eller något liknande monster-ljud.
eller något liknande monster-ljud.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Här finns inget att klaga på, snyggt som vanligt