Rödes tråd...
Re: The Emperor protects...
Heja! Heja! Heja!
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
- Lottomannen
Ooh så spännande! Gief mer Knight-porr 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Nu har Death Guard tjommarna åkt in i garderoben. Nu blir det kejserligt tema ett tag. Jag har köpt på mig alldeles för mycket Blood Angels för mitt eget bästa för att kunna bygga allierade till mina Knights. Turneringarna runt omkring envisas ju med att vara på olika poäng hela tiden och inte många av summorna passar en armé där alla enheter kostar 370-375pts. Jag har dessutom beställt en Skitarii Codex och några askar såna gubbs. Jag har ingen aning om var detta kommer landa men jag har bestämt mig för att hålla mina kejserliga-projekt i en och samma tråd, nämligen denna.
Jag har dessutom börjat fixa lite med mitt spelbord här hemma. Jag ska bättra lite på en del gammal terräng och bygga en del ny. Det kommer också hamna här eftersom det är imperieruiner och annat bös terrängen består av. Just nu är målet att ha minst en rejäl kåk/ruin klar till jag får lite besök Kristiflygare.
Och så ska jag lufta Knights på LBK-touren nästa helg...
Jag har dessutom börjat fixa lite med mitt spelbord här hemma. Jag ska bättra lite på en del gammal terräng och bygga en del ny. Det kommer också hamna här eftersom det är imperieruiner och annat bös terrängen består av. Just nu är målet att ha minst en rejäl kåk/ruin klar till jag får lite besök Kristiflygare.
Och så ska jag lufta Knights på LBK-touren nästa helg...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
tipp-topp..
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Ja men är ju ingen lonestar direkt men det duger på min bräda.L3go skrev:tipp-topp..
Röde skrev:Ja men är ju ingen lonestar direkt men det duger på min bräda.L3go skrev:tipp-topp..
Men jag gillar mars-vibbarna jag får av nyanserna, och stora LOS-blocks är alltid en ögonöppnare.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Finfint! Bra också med fönsterlöst bottenplan!
Höh? You lost me at "hello"...L3go skrev: ..stora LOS-blocks är alltid en ögonöppnare.
Storleken har betydelseKaptenen skrev:Finfint! Bra också med fönsterlöst bottenplan!
Höh? You lost me at "hello"...L3go skrev: ..stora LOS-blocks är alltid en ögonöppnare.
Division 5.