Captains Corner
- NilssonHarHund
Re: Captains Corner
Jag tycker kullen blev jättebra!
Tack!NilssonHarHund skrev:Jag tycker kullen blev jättebra!

Basen ska vara mörk och huden ljus... det här har jag inte testat innan, men både svart och vit undercoat blev det!

Har börjat på huden. Grönt med gult på. Det gula kommer att bli ljusgrönt när det kommer på wash. Sedan blir det lite extra highlights innan huden penslas med gloss varnish för att glänsa. Det är en bit kvar dit..

Tuff! Kul idé, blir kanon det där.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack!

Har börjat på skalen, grundfärg och wash. Tänk att jag en gång bestämde mig för att repa skalen på mina Tyranider, den här modellen passar ju perfekt in!
Och hatten av för Forge World! Huden har textur.. Huden! Inte bara fjällen, utan överallt. Repor, knottror, veck, blodådror och sprickor. Helt otroligt!

Har börjat på skalen, grundfärg och wash. Tänk att jag en gång bestämde mig för att repa skalen på mina Tyranider, den här modellen passar ju perfekt in!
Och hatten av för Forge World! Huden har textur.. Huden! Inte bara fjällen, utan överallt. Repor, knottror, veck, blodådror och sprickor. Helt otroligt!

diggar verkligen att du fått ögonen så där läskigt "stirrande"..
(sen att bara detaljerna i ögonmålningen gör att jag vill absorbera din biomassa för att assimilera det kunnandet är en helt annan sak
)
(sen att bara detaljerna i ögonmålningen gör att jag vill absorbera din biomassa för att assimilera det kunnandet är en helt annan sak
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Grymt! Han hör ju hemma i ett terrarium ser ju nästan levande ut!
Han kan få bli sambo med min skäggagam.Naz87 skrev:Grymt! Han hör ju hemma i ett terrarium ser ju nästan levande ut!
Snyggt! Bra jobbat...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Riktigt snyggt!
Tack! Låter som en nördig pick-up line.. ".. jag vill absorbera din biomassa.."L3go skrev:diggar verkligen att du fått ögonen så där läskigt "stirrande"..![]()
(sen att bara detaljerna i ögonmålningen gör att jag vill absorbera din biomassa för att assimilera det kunnandet är en helt annan sak)
Tack! Nu när du säger det så.. jag ser likheterna!Röde skrev:Han kan få bli sambo med min skäggagam.Naz87 skrev:Grymt! Han hör ju hemma i ett terrarium ser ju nästan levande ut!
Snyggt! Bra jobbat...
Tack!Nurgle skrev:Riktigt snyggt!

Kul att se att du kämpar vidare med dina nids, och som alltid blir det ju grymt