TTT TOK Team Tournament 2015 - preliminär info
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TTT TOK Team Tournament 2015 - preliminär info
SISTA DAG FÖR LISTOR ÄR FRAMFLYTTAT TILL DEN 4/10.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hur ser det ut med sovsalar? Det finns som påpekats i en annan tråd med på karten, men jag hittar inget info om ex. pris?
Sovsalar ingår och vi kommer att ha dem på LBS som tidigare.Konfa skrev:Hur ser det ut med sovsalar? Det finns som påpekats i en annan tråd med på karten, men jag hittar inget info om ex. pris?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Är det möjligt att justera listan om man tycker att man blivit väl hårt bedömd i subkompen, eller är det "bära eller brista" som gäller när man en gång har skickat in listan?
(Förutom i fallet av att listan justeras mer än tre snäpp då, i det fallet är det ju förklarat vad som händer)
(Förutom i fallet av att listan justeras mer än tre snäpp då, i det fallet är det ju förklarat vad som händer)
Jag tror att såvida inte det justeras 3 steg eller mer så får du leva med det.
Nej det är det inte. Utan det är bara om skiljer mer än 3 steg.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Ok! Och om jag förstod det rätt skulle det inte komma några riktlinjer?
Min nuvarande lista är relativt min-max:ad med stora svagheter och en vass kombination. Med tre kompminus i potten känns det ju lite läskigt jämfört med en mer "klassisk" kompad lista.
Min nuvarande lista är relativt min-max:ad med stora svagheter och en vass kombination. Med tre kompminus i potten känns det ju lite läskigt jämfört med en mer "klassisk" kompad lista.
-
bracobraco
You spelt 'hummus' wrong.Hylander skrev:Pär "Humungus Penis" Hylander
Får man spela med Assult Dice appen?
Vad är det??