Rödes tråd...
Re: The Emperor protects...
Alltid kul med bilder och det blir ju fint!
Najs, är stenplattorna på baserna plastic card?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Stämmer bra det.Ismeno skrev:Najs, är stenplattorna på baserna plastic card?
Under em. har jag kört på med lite brun grundmålning på 5 Rangers och röd grund på Dunecrawler för variation och upptempo.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Basa 1500p på en dag med den kvaliten är imponerande, väldans fina må jag säga 
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Den vanliga siten där jag brukar lägga upp mina bilder är offline verkar det som. Då testade jag en annan. Det gick ju bra det med...
In progress...

Grundat storprällens rock röd och grundar lite robotar just nu...
Edit: Och just som jag lagt upp bilderna så var den andra sidan igång igen...
In progress...

Grundat storprällens rock röd och grundar lite robotar just nu...
Edit: Och just som jag lagt upp bilderna så var den andra sidan igång igen...
Sitter och grundmålar i brunt och rött... Till samma standard son ovan. Tråkiga delen av målningen således. Nu målar jag Rangers med uppfällda luvor och det som håller humöret uppe är att jag inte får den här bilden ur huvudet...
https://www.youtube.com/watch?v=2UqSLGNaupA
https://www.youtube.com/watch?v=2UqSLGNaupA
Tack...Lillen skrev:Heja heja röde!
Behöver vart enda litet heja jag kan få fatt i. Att lägga alla grund toner på olika ytor innan själva målningen kan börja är effektivt men trist... Just nu får tredje femman Rangers röda kappor... Sen återstår Breachers, Destroyers, Vanguards och en halv Castellan Robot. Sedan ska det bättrings wash-as runt det röda sedan är det dags för lager två på de bruna och röda fälten... Åh så spännande... Får kanske bryta av med att måla lite pill på någon grej här och var...
Edit: Tredje femman tomtar är nu grundade röda och på brickan står tio tomtar med plåtluvor. Vanguards mao.
1 1/2 Destroyer och 3 Breachers kvar att lägga första lagret rött på innan det är dags för nästa wip-bild. Fy f*n vad stel i nacken man blir av att måla timmar i sträck...
Har nu bestämt mig för att anmäla mig till ÖSM också. Bra med lite motivation i form av turneringsdatum.
Skulle kanske sikta på att skaffa en röd Avenger Gatling Cannon också... Antar att ingen har en Crusader Knight till salu bara så där?
Har nu bestämt mig för att anmäla mig till ÖSM också. Bra med lite motivation i form av turneringsdatum.
Skulle kanske sikta på att skaffa en röd Avenger Gatling Cannon också... Antar att ingen har en Crusader Knight till salu bara så där?
Snyggt jobb! Heja heja!
Visst är det snyggt med enskilda modeller, men en stor armé full av smågrabbar slår det alla dagar i veckan!
Visst är det snyggt med enskilda modeller, men en stor armé full av smågrabbar slår det alla dagar i veckan!