Plasticard
Re: Plasticard
Vissa kommuner lägger ut någon form av bark runt sina växter och träd som isolering. Den jag har i krokarna brukar vara ganska hård och kompakt, och den finns i mängder.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ursäkta för den eventuella gnälligheten, min inre gubbe gjorde ett kort gästspel vid spakarna.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Lottomannen
Absolut ingen gnälligt registrerad. Man vet aldrig om någon läser vad jag skrev och tänker att "det var en bra idé, så gör jag också".Serpent skrev:Ursäkta för den eventuella gnälligheten, min inre gubbe gjorde ett kort gästspel vid spakarna.
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Jag är från Örebro, gnället kommer automatiskt. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Lottomannen
Serpent skrev:Jag är från Örebro, gnället kommer automatiskt.
S.O.R.K
S.O.R.K
-
jockelinde
- Kontakt:
Blomsterbutiker brukar ha bark. Ska man inte ha så mycket så är det gratis eller näst intill gratis.Serpent skrev:1) Bark hittas bäst på marken. Skala inte träd...
2) Lack funkar också att använda för att hindra barken från att smula sig.
Inte bara för att spara träden utan för att bark behöver ligga och torka, så det inte ändrar form efter man målat, har jag märkt 
- Lottomannen
Jag funderar på att plundra sambons förråd av orkidénäring, där borde vara några bitar man kan använda om man torkar dem.
S.O.R.K
S.O.R.K