Hej som topic säger är att jag är intresserad av att köpa lite mer eldar någon som har något dom vill bli av med?
Mvh Björn
Eldar Köpes.
Moderator: Katarsis
Re: Eldar Köpes.
6st fire dragons?
Finecast, grundade svart
Finecast, grundade svart
Jag har två fult målade (men lätta att måla om) Wave Serpents med Forgeworld Scatter laser uppgraderingar.
Bägge för 500kr
7-8 Howling Banshees i metall.
100kr
2 konverterade Spinner Support Weapons med crew (kan skicka bild om du är intresserad)
150kr
Bägge för 500kr
100kr
2 konverterade Spinner Support Weapons med crew (kan skicka bild om du är intresserad)
150kr
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
-
Elevatorlake
Jag köper dina spinners om inte trådskaparen vill detbenmannen skrev:Jag har två fult målade (men lätta att måla om) Wave Serpents med Forgeworld Scatter laser uppgraderingar.
Bägge för 500kr
100kr
150kr
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
-
Montrovant
Om inte trådskaparen är intresserad så är jag eventuellt nyfiken på dina Wave Serpents.benmannen skrev:Jag har två fult målade (men lätta att måla om) Wave Serpents med Forgeworld Scatter laser uppgraderingar.
Bägge för 500kr
100kr
150kr
/K
Jag kan posta bilder här senare ikväll på bägge två.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
Här kommer bild på serpentsen. De har så de kan byta ut sina turrets till att vara Shuriken Cannonsbestyckade och också sätta på en extra Shuriken Cannon.
Och sen bild på support weaponsen, som du ser så har de lite Dark Eldardelar... Så de ser lite ondare ut
Men det är bara att typ byta hjälm på dem om du vill gå tillbaka till vanlig Eldarlook.
Och sen bild på support weaponsen, som du ser så har de lite Dark Eldardelar... Så de ser lite ondare ut
- Bilagor
-
- IMG_1469.JPG (85.31 KiB) Visad 1213 gånger
-
- IMG_1468.JPG (75.07 KiB) Visad 1213 gånger