Ha! det får mig att bli lite sugen att åka femhundra miljarder mil. Kul att det att du är igång fortfarande Erik!
Måste dock kolla lite på hemmafronten om det kan fungera dock.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Jag känner mig lite bakom flötet, men jag har på riktigt jättesvårt att få ihop listor på komp 16.
Laget är Space Marines, Chaptert är Templars, och jag jonglerar med Dreadnoughts (utan pods) Assaultmarines (utanför formationer) och Crusaders squads (I rhinos).
Antingen landar jag på dryga 100-150pts till godo, eller så trillar jag ner på komp 14-15.
Jag är sugen men är osäker på om min tänkta lista blir subkompad och är helt okörbar. Har mejlat den. Har ni lust & slänga ett getöga på den vore jag tacksam.
Jag är sugen men är osäker på om min tänkta lista blir subkompad och är helt okörbar. Har mejlat den. Har ni lust & slänga ett getöga på den vore jag tacksam.
Svarat på mailet. Ser coolt ut!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.