Självklart, alla marine, contemptor och leviathan i bilderna ovan ska bli ultramarines. Nu när det värsta suget efter att göra fler legioner, eller rättare sagt insikten att jag inte behöver föer projekt just nu, så tänkte jag måla allt som har med marines att göra som ultramarines.Ismeno skrev:Massa skoj, gillar titanen i tving!![]()
blir det mer Ultramarines?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Elevatorlakes stora tråd om sin miniatyrhobby
-
Elevatorlake
Re: Elevatorlakes stora tråd om sin miniatyrhobby
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
"Warlordens överkropp finns där någonstans gömd bland alla tvingar"
Rättning!
En Warlod gömmer sig inte, inte för någon :D
Möjligtvis den har tagit sig en liten lur haha
Tycker för övrigt det inte är så illa att sätta ihop massa mariens för den delen, eller figurer/fordin i sig.
Det är en del av vår ädla verksamhet som verkligen inte ska ses ner på och om det görs ordentligt och kärleksfullt, väl betalar sig när sista peneldragen är lagda :>
Rättning!
En Warlod gömmer sig inte, inte för någon :D
Tycker för övrigt det inte är så illa att sätta ihop massa mariens för den delen, eller figurer/fordin i sig.
Det är en del av vår ädla verksamhet som verkligen inte ska ses ner på och om det görs ordentligt och kärleksfullt, väl betalar sig när sista peneldragen är lagda :>
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
-
Elevatorlake
Att den hade gömt sig var fel ordval från min sida, det var nog snarare så att jag tappat bort den bland tvingarnaLeffegnu skrev:"Warlordens överkropp finns där någonstans gömd bland alla tvingar"
Rättning!
En Warlod gömmer sig inte, inte för någon
Att bygga modellerna är något som blir roligare och roligare ju mer jag gör det tycker jag. Däremot kräver ju forgeworld ofta lite mer pyssel än gws grejer. Ibland lite mer än vad man tycker det borde krävas med tanke på vad de kostar
Fjärde kvällen i rad nu som warlordens ligger på köksbordet omgärdad av tvingar för att hålla bitarna på plats. Sakta men säkert rör det sig i rätt riktning.
-
Elevatorlake
Nu limmas det för fullt i stugan!

Så nice!
Så sjukt grym!
Hahahahaha.... Så sjukt cool!
Stort! Kul att se att jag inte är ensam om att sitta med plastlådor vid köksbordet och pyssla.
-
Elevatorlake
Den har bokstavligen talat växt ur rummet jag brukar hålla till i, den får knappt plats på skrivbordet längre så till min familjs stora glädje har jag belägrat köksbordetGrudge skrev:Stort! Kul att se att jag inte är ensam om att sitta med plastlådor vid köksbordet och pyssla.