Tjena!
Söker efter lite olika bits till små projekt jag har på gång. Har massor med bits från Cadians (Heavy Weapon Teams, Infanteri, Command Squads, lite Sentinel Vapen och accessories) , Space Marines (Scouts av båda slagen, lite assault squad vapen och accessories, centurionvapen (allt förutom grav-guns) samt en del MK4 grejer och vapen etc. från BaC marinesen), Tau (Fire warriors (nya versionen)), Scions (I princip allt förutom kroppar, ben och armar med enhandsvapen) och lite annat smått och gott att byta mot de bits jag behöver.
Det jag söker är:
Space Marine Plasma Cannon + Backpack (Vilken som, skall användas till att göra en egen Legionnaire of the Damned).
2 st Grav-Guns
2 par Dark Eldar Wych Hydra Gauntlets
2 kvinnliga huvuden utan hjälmar från Reaver Jetbike Spruesen
En flagga från en venom.
*Uppdaterad efter en smidig affär med NilssonHarHund.
[Sökes] Diverse SM och DE bits
Moderator: Katarsis
-
PaddeLindis
[Sökes] Diverse SM och DE bits
Senast redigerad av 1 PaddeLindis, redigerad totalt 20 gånger.
- NilssonHarHund
Re: [Sökes] Diverse SM och DE bits
Vilken magasintyp för sternguard-bolters behöver du, den vanliga krökta eller den stormbolter-boxiga?
-
PaddeLindis
Spelar ingen roll egentligen, behöver dem bara för att göra Guard Vet Sergeants med och för att få lite variation där och inte bara använda samma som på de vanliga vetsen.
- NilssonHarHund
I så fall har jag de bolters och händer du behöver och minst en grav gun. Pm:a adress så löser vi det.