Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
Riktigt snygg, gillar speciellt elden i boken
Japp. Det ser bra ut. Som vanligt.
Håller med till 100%... gillar också den lite sletna skitiga välanvända power armour. Snyggt!Naz87 skrev:Riktigt snygg, gillar speciellt elden i boken
Nice! Kul att se dig igång igen Röde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser bra ut!
Det enda jag tycker att du borde fundera på är färgen på basen. En mörkbrun bas smälter ihop rätt mycket med mörkröd power armour. Jag tror att det skulle bli bättre med en mer kontrasterande bas. Till exempel skulle du kunna använda samma basning, men måla den grå. Eller ljusa upp den ett par toner så att den blir mer sandfärgad.
Det enda jag tycker att du borde fundera på är färgen på basen. En mörkbrun bas smälter ihop rätt mycket med mörkröd power armour. Jag tror att det skulle bli bättre med en mer kontrasterande bas. Till exempel skulle du kunna använda samma basning, men måla den grå. Eller ljusa upp den ett par toner så att den blir mer sandfärgad.
Jo det förstås. Nu är både min bräda och min zone mortalis brun så.... Det blir brunt.Mortarion skrev:Ser bra ut!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Smaken är som baken, alla har en. Jag gillar dock de bruna baserna. De går i samma färgton. Man ser framför sig hur de smyger runt i mörka gångar och kikar runt hörnen.Röde skrev: Jo det förstås. Nu är både min bräda och min zone mortalis brun så.... Det blir brunt.
Väldigt säkra penseldrag & bra färgmatchningar. Grymt!
Tack.Nurgle skrev:Smaken är som baken, alla har en. Jag gillar dock de bruna baserna. De går i samma färgton. Man ser framför sig hur de smyger runt i mörka gångar och kikar runt hörnen.Röde skrev: Jo det förstås. Nu är både min bräda och min zone mortalis brun så.... Det blir brunt.
Väldigt säkra penseldrag & bra färgmatchningar. Grymt!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Blir ju grymt snyggt när baserna flyter samman med övrig terräng.