Kvinnligt huvud sökes (människa)

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Nurgle
Kontakt:

Kvinnligt huvud sökes (människa)

Inlägg av Nurgle »

Nån som har ett huvud över med kvinnliga drag/människa? Inte för långt hår (över axlarna) och ingen huvudbonad.
Vore awesomesauce ifall nån har en i gömmorna...

Användarvisningsbild
Serpent

Re: Kvinnligt huvud sökes (människa)

Inlägg av Serpent »

Om du kan tänka dig att såga i metall har jag en eller två modeller som kan fungera. SoB-fången från gamla DE-båten och en eller två Escher-modeller till Necromunda finns i gömmorna.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Nurgle
Kontakt:

Inlägg av Nurgle »

Serpent skrev:Om du kan tänka dig att såga i metall har jag en eller två modeller som kan fungera. SoB-fången från gamla DE-båten och en eller två Escher-modeller till Necromunda finns i gömmorna.

Toppen :) Jag har ju en dremmel som ska klara sånt så det borde gå bra. Om det är fången som sitter lätt bakåtlutad med bikini & sexpack tror jag den kan bli svår. Huvudet sitter liksom ihop med övre skuldrorna ser det ut som. Är det nån av Echer som inte har det galnaste håret tror jag det blir perfekt!

Edit: allra grymmast vore förstås en rakad tjej med cyberöga och/eller ärr. Lite Furiosa ala Mad Max. Har sökt som en galning men verkar svårt att hitta :/

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

leidstedt

Inlägg av leidstedt »

Så snygga modeller. Hade varit coolt att blanda manliga och kvinnliga för att få en skön IG känsla.

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

leidstedt skrev:Så snygga modeller. Hade varit coolt att blanda manliga och kvinnliga för att få en skön IG känsla.
Victoriaminis gör grymt snygga figs imho. Numer är de dessutom i resin och inte metall. Många options för den som vill ha kvinnliga soldater, tacksamt befriade från överdrivna tuttar och minimala kläder.

leidstedt

Inlägg av leidstedt »

Ja det brukar ju vara ett problem med kvinnliga modeller. Jag förstår inte riktigt poängen med det. Det har bidragit till att jag har tagit avstånd från dem.

Användarvisningsbild
Nurgle
Kontakt:

Inlägg av Nurgle »

Håller med - riktigt snygga och inte bara tuttlisor. Kör på deras rakade tjejhuvuden. Nån som vill ha nåt därifrån när jag ändå beställer?

Användarvisningsbild
Nurgle
Kontakt:

Inlägg av Nurgle »

Iambroborn skrev:http://www.ragingheroes.com/collections ... 20%28IE%29

Ett till bra allternativ! De släpper DE och Systrar senare i år genom sin kickstartwr med :)

Snygga! Inget för detta projekt dock - fel sorts huvuden :/ Men fanns lite olika grejer. Hittade några till - bl.a en riktigt maffig Sister med heavy flamer.

http://wargameexclusive.com/shop/imperi ... ssar-pack/

En del snygga metallkvinnor även här:
https://thedicebaglady.net/female-miniatures/

Såg nån som använt ett av de huvudena till en "riktig" Sister utan bjäfs:

Bild

Ingen av dem var dock riktigt det jag var ute efter men Victoria miniatures hade precis rätt huvud så tack för tipset! Beställt och nu är det bara att vänta..

Skriv svar