En oändlig rivstart - resan mot en målad arme
Re: En oändlig rivstart - en nybörjares resa mot en målad ar
Gratz =)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Riktigt roliga att se Assault Centar ta hem det bland D-spam och Knights-in-absurdum. Välförtjänt 
Fast en ren knightlista drog hem flest poäng i matcherna men det är alltid roligt när en "riktig" armé vinner.Pipkin skrev:Riktigt roliga att se Assault Centar ta hem det bland D-spam och Knights-in-absurdum. Välförtjänt
Springa runt med bara knektar är verkligen ingen armé imo :)
Spelar man med Tactical objectives så kan det vara nog så svårt... men visst är det mer av ett warband än en armé.Leffegnu skrev:Springa runt med bara knektar är verkligen ingen armé imo
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Stort tack allihopa 
Preludium:
Har spårat ur fullständigt med terräng. Jobbar hela dagarna med det just nu. Fick precis en tillrättavisning av min fru att jag får nog ta o vara med i matchen så det blir nog begränsat till kvällarna hädanefter.
Har äntligen fått hem nio gotiska ruiner som jag roade mig med att sätta upp propagandaaffischer i. Blev så inspirerad av Master Yoda Martins terräng att jag inte kunde hålla mig.

Preludium:
Har spårat ur fullständigt med terräng. Jobbar hela dagarna med det just nu. Fick precis en tillrättavisning av min fru att jag får nog ta o vara med i matchen så det blir nog begränsat till kvällarna hädanefter.
Har äntligen fått hem nio gotiska ruiner som jag roade mig med att sätta upp propagandaaffischer i. Blev så inspirerad av Master Yoda Martins terräng att jag inte kunde hålla mig.

Snyggt! Är det gamemat ruinerna? 
TackarMiniMajs skrev:Snyggt! Är det gamemat ruinerna?
-
Elevatorlake
Schyssta ruiner!
Och man kör ju tills man får en varning, då backar man lite och kör tills man får nästa osv. När det är nog länge mellan varningarna vet man att man ligger rätt
Däremot brukar mina varningar oftare handla om det du visar på dina bilder, när hobbyn expanderar ut ur hobbyrummet och hotar att ta över delar av andra rum och framförallt köksbordet. Då brukar varningarna dugga tätt
Och man kör ju tills man får en varning, då backar man lite och kör tills man får nästa osv. När det är nog länge mellan varningarna vet man att man ligger rätt
Däremot brukar mina varningar oftare handla om det du visar på dina bilder, när hobbyn expanderar ut ur hobbyrummet och hotar att ta över delar av andra rum och framförallt köksbordet. Då brukar varningarna dugga tätt
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Tssss, förlåt om en måhända gå bortom trådens ämne fast det verkar vara farligt med fruar alltså :)
Börjar tvivla starkt på om det är värt ha en för sådana uppoffringar ni får göra =)
Börjar tvivla starkt på om det är värt ha en för sådana uppoffringar ni får göra =)