Det hoppas jag att du har rätt i, eftersom reglerna är så komplicerade nu vore det bra att ha en light version av reglerna. Finns ju egentligen inget som hindrar att man har flera regelset som man kan använda modellerna till, variation berikar ju bara.leidstedt skrev:Jag tror att de kommer att skapa, precis som i sigmar, en narrativ spelform, en pretsel spelform och en turneringsspel. Men skriv till GW om du vill ha något ändrat. De är ett nytt företag som lyssnar och tar till sig. De har visat det vid ett flertal tillfällen.
Jag tror absolut att ett aos-liknande set med regler skulle vara en succé så länge man behåller en avancerad uppsättning också. Blir det bara aos-regler i nästa generation får vi nog se nerdrage som får franska revolutionen att framstå som ganska mild
Jag håller också med om att deras framtoning de senaste sex månaderna helt klart ändrats till det bättre. Nu ger de ju ett intryck av att faktiskt bry sig om vad deras kunder vill för något. Man undrar ju om det bara var kirby som var dr evil eller om de bytt fler nyckelpersoner. Han sitter ju kvar som styrelseordförande och även om han inte är exekutiv så har han ju ett stort inflytande fortfarande.