En oändlig rivstart - resan mot en målad arme
Re: En oändlig rivstart - en nybörjares resa mot en målad ar
Riktigt snygga!
När jag gjorde mina nurgle baser med grönt sumpvatten, målade jag färgen i kratern sen körde jag ren watereffect och lite wash efteråt när det torkat
När jag gjorde mina nurgle baser med grönt sumpvatten, målade jag färgen i kratern sen körde jag ren watereffect och lite wash efteråt när det torkat
Naz87 skrev:Riktigt snygga!
Tack skäggis
-
Elevatorlake
Man säger att den blev väldigt snygg!
Snygg guld du fick till på den, gillar båda nyanserna och den blir verkligen en centerpiece vilket bord du än ställer den på.
Ser ut att vara ett riktigt fint kit det där också.
Snygg guld du fick till på den, gillar båda nyanserna och den blir verkligen en centerpiece vilket bord du än ställer den på.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Tackar. Ja, det blev rätt bra med guldet. Testade GWs retribution gold som spray & drybrush/måla med svart primer som bas. Sen körde jag faktiskt reikland flesh gloss wash. Det var väldigt mycket mera meck än jag är van med att få till guldet bra samt att få washen i rätt mängd på rätt ställen. Sen lyfte den rejält med hIghlights. Skulle vara kul att även testa spela den, den verkar ju helt galen med stora D-blastsElevatorlake skrev:Man säger att den blev väldigt snygg!
Den stod sig dock bra även som terräng på slagfältet när vi körde en episk match igår. Lite bilder.

Snyggt! Guldfärgen är spot on.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Grymt läckert bord! Kommer och spelar vid första tillfället;)
Tackebock så mycket
@Naz - klart vi ska! Ser fram emot en härlig match med episka tärningsslag
Ska nog köra en annan lista dock - denna var lite väl enkel att spela. Fast fördelen är att rundorna går undan rejält.
Mkt snyggt =)
Den är bra stor den där saken. Har lurat mig själv att den är mindre fast på dina bilder med stor-kanonen på slagfältet så hajade en till :)
Förstår ni är trött på terrängslitet så som ni hållt på sista tiden :>
Kasta lite tärningar med dig nu och vet hyffs =)
Den är bra stor den där saken. Har lurat mig själv att den är mindre fast på dina bilder med stor-kanonen på slagfältet så hajade en till :)
Förstår ni är trött på terrängslitet så som ni hållt på sista tiden :>
Kasta lite tärningar med dig nu och vet hyffs =)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?