Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Magos och en bot till klara. Fem robotar på byggbordet, full fart nu. Känner att detta projekt är på upploppet.
Har insett att mina arménålningsdagar är över, så det är riktigt kul att detta projekt faktiskt kommer bli klart!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har insett att mina arménålningsdagar är över, så det är riktigt kul att detta projekt faktiskt kommer bli klart!
-
Elevatorlake
FW vet man ju vad man har att vänta när man ger sig in på det 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Eller hur!Elevatorlake skrev:FW vet man ju vad man har att vänta när man ger sig in på det
Idag blev det en riktigt bra dag igen. Blood Bowl på schemat! Älskar det spelet och snart kommer nyutgivningen.

Oh, och hårfönen i bakgrunden. Stjärnan i det här projektet.
Åhhhh Blood Bowl, det är spelens spel ärligt talatIsmeno skrev:Eller hur! ;)Elevatorlake skrev:FW vet man ju vad man har att vänta när man ger sig in på det :)
Idag blev det en riktigt bra dag igen. Blood Bowl på schemat! Älskar det spelet och snart kommer nyutgivningen.
Rotade fram min gamla gobing-armé för någon månad sen när det diskuterades.
Hoppas verkligen en har råd o tid vara med när det kommer i ny tappning framöver.
För er som inte spelat/testat det så är det varmt rekomenderat :>
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Jaa, BB är så grymt kul, speciellt i en riktig liga.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk