Och om du någonsin vill slänga in dem i 30k fugnerar det utmärkt med
En oändlig rivstart - resan mot en målad arme
Re: En oändlig rivstart - en nybörjares resa mot en målad ar
Och om du någonsin vill slänga in dem i 30k fugnerar det utmärkt med
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
checkar alltid in min Tablewar till USA, den stora. Dom mindre kör jag som carry on.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Låter positivt & tack för den betryggande återkopplingenPapa D skrev:checkar alltid in min Tablewar till USA, den stora. Dom mindre kör jag som carry on.
/D
Jag har plexiglas front och 2 ölhållare.
Jag brukar iofs packa in mina kläder i väskan åxå och ha det som min enda resväska.
/D
Jag brukar iofs packa in mina kläder i väskan åxå och ha det som min enda resväska.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Kläder? Skojar du med mig? Men? Vad? Hur...? Jag måste nästan se det... Ligger jalingar tandborste o allt intryckt på modellerna?Papa D skrev:Jag har plexiglas front och 2 ölhållare.
/D
Just så - som extra vadering.
/D
/D
Någon som börjar få lite resefeber efter läst sista sidornas inlägg tro? :D
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Lite resfeber? Mer fullständig panik & dödsångest. Men det är fullt normalt och som det ska varaLeffegnu skrev:Någon som börjar få lite resefeber efter läst sista sidornas inlägg tro?
Mja, mja... Tror jag skulle sakna alla knasiga schnenanigans i 40k. Plus att jag gillar verkligen min nuvarande armé. Satsar nog på att måla klart de x tusen poäng som ligger och väntar på att få se ljuset slutet av tunneln...sefiii skrev:Och om du någonsin vill slänga in dem i 30k fugnerar det utmärkt med