Tack Leffe!Leffegnu skrev:Någon som är aktiv i robot-fabriken verkligen, och det är KVALITET på hög nivå, snice som bara den Ismenso =)
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Vädrets makter ville inte samarbeta så det fick bli ett par fulbilder ute på altanen. Det kanske verkar galet att offra en bot till en basplatta med den jäkeln får skylla sig själv när den hoppade ner i golvet. Lär de andra en läxa att inte göra samma sak.
En modell kvar nu-tjoho! (Fast i ärlighetens namn sneglar jag på en Knekt eller två......)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
En modell kvar nu-tjoho! (Fast i ärlighetens namn sneglar jag på en Knekt eller två......)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Elevatorlake
Vad är det för knights du tittar på?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Öh, alla.....Elevatorlake skrev:Vad är det för knights du tittar på?
Knektarna från FW, min favvis är nog Atropos, men de är coola allihop.
-
Elevatorlake
Tell me about it, jag har en obyggd acheron och castigator hemmaIsmeno skrev:Öh, alla.....Elevatorlake skrev:Vad är det för knights du tittar på?
Det kan lätt bli sådär....Elevatorlake skrev:Tell me about it, jag har en obyggd acheron och castigator hemmaIsmeno skrev:Öh, alla.....Elevatorlake skrev:Vad är det för knights du tittar på?
Vart grymt imponerad av din hoppande Knekt.
-
Elevatorlake
Tackar! Jag blev riktigt nöjd med denIsmeno skrev:
Det kan lätt bli sådär....
Fördelen med castigator och acheron är att man kan proxya de som en knight warden och en knight med melta om man inte kör med fw-regler men ändå vill spela med sina cerastusar.
Näääää, sluta tala FW knigts, en är fattig som en är :)Elevatorlake skrev:Tackar! Jag blev riktigt nöjd med den :) Cerastuskitten har oändligt mycket bättre poseringsmöjligheter än de otroligt statiska imperial knightsen.Ismeno skrev:
Det kan lätt bli sådär.... :D
Fördelen med castigator och acheron är att man kan proxya de som en knight warden och en knight med melta om man inte kör med fw-regler men ändå vill spela med sina cerastusar.
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Vet precis, men det verkar som jag råkat beställa en i alla fall.....Leffegnu skrev:Näääää, sluta tala FW knigts, en är fattig som en ärElevatorlake skrev:Tackar! Jag blev riktigt nöjd med denIsmeno skrev:
Det kan lätt bli sådär....
Vart grymt imponerad av din hoppande Knekt.Cerastuskitten har oändligt mycket bättre poseringsmöjligheter än de otroligt statiska imperial knightsen.
Annars då? Fortsätter vädring på den lilla Nutrockern och har lagt till ett par antenner som saknades på modellen. Snart hemma med målningen och har börjat kika på bas till den. Kommer bli en "service-scen" med mekaniker och lite prylar.

-
Elevatorlake
Otrolig vädring, som vanligt! 
Blev det en atropos?
Blev det en atropos?