Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
ser riktigt bra ut....gillar strukturen du får till i färgen...ger en bra känsla för skalan
Tack igen för tipsen!!
Tack!BoBo skrev:ser riktigt bra ut....gillar strukturen du får till i färgen...ger en bra känsla för skalan
Ja, när det som i det här fallet är 1/20 kan man ju passa på att ge lite struktur i ytorna.
Väl bekomme!frigobben skrev:Tack igen för tipsen!!
Den patenterade rosten ser verkligen ut som en rostburk ni har grävt fram från förra seklet =)
Med andra ord, nice! :)
Med andra ord, nice! :)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Tack Leffe!Leffegnu skrev:Den patenterade rosten ser verkligen ut som en rostburk ni har grävt fram från förra seklet =)
Med andra ord, nice!
Nästan synd att täcka för rosten, men en hel del lyser ju igenom.
WIP med lackfärgerna på kroppen. "Vädrar medan jag målar" så att säga. Lite mer touch-ups, följt av dekaler, lack och sedan oljefärger.
Ska lägga till ett Id-band också men har svårt att bestämma mig för kulör på det. Hade tänkt vitt från början men det kommer knappt synas mot det ljusgrå. Gult kanske, eller nåt helt annat....????

Ismenos galenskaper
Såklart, får bli min nya favvofärg:rosa! Återkommer!
-
Elevatorlake
Fan! Jag är någonstans i gränslandet för att vilja jubla högt och vifta med små vimplar eller att ge dig en riktigt fet muskeldödare... lite frustrerande hur jävla duktig du är på realistiska ytor, slitage, patina mm.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.