Captains Corner
Re: Captains Corner
Logik och logik... det handlar om att lura ögat, skapa en känsla osv.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Vilken grej! Först tänkte jag, skojar han. Sen såg jag hur du moddat rälsen och det såg riktigt fräckt ur. Kommer bli super med lite färg på
Håller med! All terräng är ju för att ge känslan och intrycket av motsvarade i verklig storlek, vägarna dit äro outgrundliga!Röde skrev:Logik och logik... det handlar om att lura ögat, skapa en känsla osv.
Tack! Jag förstår dig, en tågbana i trä är vad den är, men jag ska försöka ändra på utseendet!Naz87 skrev:Vilken grej! Först tänkte jag, skojar han. Sen såg jag hur du moddat rälsen och det såg riktigt fräckt ur. Kommer bli super med lite färg på
Det blev en bit uppmålad så här på kvällskvisten!

Om du orkar; bygg nån maskin som använder rälsen. Vore nice.
-
Iambroborn
En 5 manna trolley!!Ismeno skrev:Om du orkar; bygg nån maskin som använder rälsen. Vore nice.
Med specialregel att man kan boosta 12" längs med rälsen och även få skjuta snapp-skott när man står på den
Ismeno skrev:Funkar fint!
Tack!Röde skrev:Blir tufft.
Bra idé! Har du några roliga förslag på vad för typ av maskin?Ismeno skrev:Om du orkar; bygg nån maskin som använder rälsen. Vore nice.
Det skulle gå att göra... Open topped, 12" move, plats för 5st 25mm baser.. som ett ork-fordon på räls! Kanske det..Iambroborn skrev:En 5 manna trolley!!
Med specialregel att man kan boosta 12" längs med rälsen och även få skjuta snapp-skott när man står på den
På tal om räls, två sektioner målade nu, det här blir helt okej!

Riktigt läckert!
Som lambroborn föreslog; nån öppen dressin-historia kanske? Annars gruvvagnar á lá Indiana Jones?
Som lambroborn föreslog; nån öppen dressin-historia kanske? Annars gruvvagnar á lá Indiana Jones?