Forgive me father for i have sinned....
Re: Forgive me father for i have sinned....
så tuffa och härligt läskiga! väldigt imponerad över hur du skulpterar med greenstuff!
Spenderade kvällen med att måla figuren som jag kommer spela som min Herald of Nurgle , är riktigt nöjd med hur han blev . Det jag har kvar nu är bara att basa figgen och lacka allt som är lila för att de ska se extra äckligt ut .
Senare ikväll kanske de blir mer figur byggande och skulpterande eller att måla klart mina tre söta nurgling högar
Senare ikväll kanske de blir mer figur byggande och skulpterande eller att måla klart mina tre söta nurgling högar
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Skönt att se graden av energi du plöjer ner i det här projektet.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Ja detta är nog den första armen som jag målat med denna energin , vilket känns som bevis nog att detta är den rätta armen för mig . Och med allt nice med keywords i 8th så kommer de finnas massa chanser att alliera in CSM monster vilket är nice . Kanske också blir så att jag bygger lite olika chaos orks , typ Khorn orker med butcher nails och röd hud . Men vi får se fokuserar just nu på papa nurgle our lord and savior .
Målade iallafall lite nurglingshögar igår runt 1 eller 2 på natten , sjukt lätta modeller att måla och basa .
Sjukt hypad , All makt åt Nurgle!!
Målade iallafall lite nurglingshögar igår runt 1 eller 2 på natten , sjukt lätta modeller att måla och basa .
Sjukt hypad , All makt åt Nurgle!!
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Oh my, hur coooolt är det inte ni fått dit en rävsax på figuren hahaha
Lysande (=
Höga påhäng på både målande och skapande
Lysande (=
Höga påhäng på både målande och skapande
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
''I shall reap a terrible bounty from the death that I sow in your name, Father Nurgle...''
Dags för en summering av veckans arbete!
Efter att ha jobbat 3 dagar och vart iväg 2 dagar för att föreläsa fick jag äntligen spender Torsdag och Fredag kväll med att bygga och skulptera fler pest orker.
Redigt nöjd med hur den senaste gruppen blev , har en känsla av att denna armen kommer bli en utmaning att göra ''klar''(då vi alla vet att man aldrig blir klar med en arme) .
Dock vet jag inte än hur jag ska göra med andra modeller som bloodletters och flamers of tzeentch , är de värt o göra dem i nurgleork tema eller försöka göra dem i Tzeentch Khorn och Slaneesh tema
Well här är iallafall bilderna på mina senaste skapelser, den sista väntar på green stuff men jag tror ni fattar hur jag vill att han ska bli.
Enjoy!
Dags för en summering av veckans arbete!
Efter att ha jobbat 3 dagar och vart iväg 2 dagar för att föreläsa fick jag äntligen spender Torsdag och Fredag kväll med att bygga och skulptera fler pest orker.
Redigt nöjd med hur den senaste gruppen blev , har en känsla av att denna armen kommer bli en utmaning att göra ''klar''(då vi alla vet att man aldrig blir klar med en arme) .
Dock vet jag inte än hur jag ska göra med andra modeller som bloodletters och flamers of tzeentch , är de värt o göra dem i nurgleork tema eller försöka göra dem i Tzeentch Khorn och Slaneesh tema
Well här är iallafall bilderna på mina senaste skapelser, den sista väntar på green stuff men jag tror ni fattar hur jag vill att han ska bli.
Enjoy!
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Var det nån som ropade på mig?
Riktigt coola skulps och bra kreativitet att ens komma på detta.
Riktigt coola skulps och bra kreativitet att ens komma på detta.
Grymt bra! Riktigt sköna poser på de där. Snyggt jobbat!
Tackar , kommer upp bilder på dem ikväll .
Har lovat mig själv att först göra klart 20 plague bearers sen får jag bygga en demonprins.
Kanske blir 7 beasts of nurgle då figgarna från titanforge är såååå nice
Har lovat mig själv att först göra klart 20 plague bearers sen får jag bygga en demonprins.
Kanske blir 7 beasts of nurgle då figgarna från titanforge är såååå nice
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Fick lite tid över att måla på mina små söta pest bärare ikväll , lyckades också investera i fler bitz till framtida projekt vilket är nice .
Älskar hur ena gubben blev , ser verkligen ut som att en plaguebearer växer ut ur ryggen på orken , riktigt nöjd.
Hoppas på att kunna köpa in lite trollbloods från privateer press att använda som basen för demonprinsar.
Och som vanligt är all konstruktiv kritik välkommen!
Älskar hur ena gubben blev , ser verkligen ut som att en plaguebearer växer ut ur ryggen på orken , riktigt nöjd.
Hoppas på att kunna köpa in lite trollbloods från privateer press att använda som basen för demonprinsar.
Och som vanligt är all konstruktiv kritik välkommen!
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård