Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Nurgle skrev:
Återigen; stort tack för de positiva vibbarna hörni!
Får inte det här med bilderna att funka i telefonen.......men att klicka på en länk får välan gå an?
Sonen skulle ner till GW och blåsa lite cash så jag kunde ju inte vara sämre! Första paketet med plastbots på byggbordet as we speak. Har en lite spännande tanke målningsmässigt för dessa. Återkommer!
Ismenos galenskaper
Samlade bilder på robotarna från FW. Dessa är numer till salu. 3000:- för alla, eller byte mot Epiphone Les Paul. 
https://imgur.com/gallery/gs3Ds
https://imgur.com/gallery/gs3Ds
Fick klart den här lilla godingen ock; Nittos Nutrocker i 1/76 från åttiotalet. OOB förutom antenner och räckena som byttes mot metall.
Desert pink FTW! Använde den trogna färgpistolen för denna. Vädrad med AK washer och oljefärger.
https://imgur.com/gallery/8ATqg
Desert pink FTW! Använde den trogna färgpistolen för denna. Vädrad med AK washer och oljefärger.
https://imgur.com/gallery/8ATqg
Man ska väl inte bli politisk i denna kontext, men kunde inte låta bli.....

Ismenos galenskaper
Det är ju själva fan att det inte ska gå att få upp bilderna direkt via telefonen......
-
Elevatorlake
Du kan det om du använder mobilsidan istället för appen. Det verkar som att imgur inte heller vill att man hotlinka och de gör det lite besvärligare att göra det. Har du provat mobilsidan? Jag ser egentligen ingen anledning att inte använda den, att ladda upp där var väldigt enkelt också.Ismeno skrev:Det är ju själva fan att det inte ska gå att få upp bilderna direkt via telefonen......
Vad du kan göra är att kopiera länken till bilden och sedan skriva img-taggen själv i inlägget runt länken, det funkar också.
Svävartanken är görfin!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Instämmer med Elevatorlake, godbiten är redigt snice!
Syns det är mycket kärlek i det projektet =)
Ska ni sälja dina fina robotar bara sådär?
De kommer göra någon glad ^^
Min första tanke när en läste ditt inlägg o sen tittade på länken var att, och verkligen inget illa menat nu, att bästa vore att släppa dem lösa i skogen =)
De ser så verkligt slitna och krigshärjade ut så såg verkligen framför mig hur någon köpte dem i en bur, åkte ut i skogen och sen släppte ut dem i det fria :>
Min första tanke när en läste ditt inlägg o sen tittade på länken var att, och verkligen inget illa menat nu, att bästa vore att släppa dem lösa i skogen =)
De ser så verkligt slitna och krigshärjade ut så såg verkligen framför mig hur någon köpte dem i en bur, åkte ut i skogen och sen släppte ut dem i det fria :>
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Leffegnu skrev:Instämmer med Elevatorlake, godbiten är redigt snice!
Eller hur! Spring fria. Har övervägt det hela lite mer och kommer nog behålla dem. Mest för att jag inte orkar måla upp en ny armé till 40K
Ismenos galenskaper
Tack för hjälpen! Ska testa igen.[THUMBS UP SIGN]Elevatorlake skrev:Du kan det om du använder mobilsidan istället för appen. Det verkar som att imgur inte heller vill att man hotlinka och de gör det lite besvärligare att göra det. Har du provat mobilsidan? Jag ser egentligen ingen anledning att inte använda den, att ladda upp där var väldigt enkelt också.Ismeno skrev:Det är ju själva fan att det inte ska gå att få upp bilderna direkt via telefonen......
Vad du kan göra är att kopiera länken till bilden och sedan skriva img-taggen själv i inlägget runt länken, det funkar också.
Svävartanken är görfin!