Alaitoc Avengers
Re: Alaitoc Avengers
Heja Lars. Vad blir det nu då? Rangers, war walkers?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- NilssonHarHund
Alaitoc Avengers
Det lutar åt war walkers eller wraithlord som omväxling till infantrimålning. Inväntar rangers och aspects tills dess jag antingen hittar billiga begagnade eller det släpps nya i plast.
- NilssonHarHund
Alaitoc Avengers
Men jag är också väldigt sugen på att måla en karaktär, typ en Autarch till fots.
Gört!NilssonHarHund skrev:Men jag är också väldigt sugen på att måla en karaktär, typ en Autarch till fots.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- NilssonHarHund
Alaitoc Avengers
Det blev en Autarch och en låda Wraithguard. Fordonen får vänta på magnetbeställning.
Superfint gäng!
Familjefoton på fina välmålade arméer är något av det bästa jag vet inom den här hobbyn!
Familjefoton på fina välmålade arméer är något av det bästa jag vet inom den här hobbyn!
Självklart räknas inte gamla projekt in! Ett avslutat projekt ger alltid tillstånd till nya modeller!NilssonHarHund skrev: Det hör verkligen inte till vanligheterna att jag har slut på figurer till ett projekt (sch, vi pratar inte om de andra projekten).
Grymt tjusigt 
- NilssonHarHund
Min idé om en Autarch till fots fungerade inte så bra i praktiken som den gjorde i teorin. Den bevingade autarchens ben görs inte så lätt om till en snygg neutral posering. Istället för en ful konvertering får det bli en enklare weapon swap och behålla vingarna. För att det ska fungera behöver jag dock ett scorpion chainsword. Det andra alternativet är att bara ha en avenger catapult. För det är coolt med chefer beväpnade som vanliga nissar.
Såg nyligen några snygga scorpions i målade i vitt. Eventuellt får det bli sådana istället för banshees, för extra sneaky.
Såg nyligen några snygga scorpions i målade i vitt. Eventuellt får det bli sådana istället för banshees, för extra sneaky.
Det står en halvfärdig space marine captain med thunder hammer på målarbordet; en livlina om andan faller på att måla grönt istället för blått.Kaptenen skrev:Självklart räknas inte gamla projekt in! Ett avslutat projekt ger alltid tillstånd till nya modeller!
Nurgle skrev:Grymt tjusigt
Tack hörrni!Kaptenen skrev:Superfint gäng!
Familjefoton på fina välmålade arméer är något av det bästa jag vet inom den här hobbyn!![]()
Väldigt crispt målat. Inspirerande.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...