Captains Corner
Re: Captains Corner
kika på tilt shift objektiv!
Tackar!Röde skrev:Tjusigt.
"Jag rullade fem st 6or, promise!"Ancalagon skrev:Såna stämningsfulla mörka bilder gör mig övertygad om att någon borde arra en NightFight turnering med bara en ensam gatlampa som ljus.
Skulle bli sjukt snabba matcher... eller inte
Bara 10-15 papp för ett specialobjektiv till att fotografera modeller? Som hittat!holyalex skrev:kika på tilt shift objektiv!

No walls can keep us out
Blir mycket stämningsfulla bilder. Snyggt!
Mörkerfotografering = stativ helt klart. Hade en period när jag var ute och fotograferade kvällstid med stativ och man kan få riktigt fräcka bilder med lite tålamod.
Mörkerfotografering = stativ helt klart. Hade en period när jag var ute och fotograferade kvällstid med stativ och man kan få riktigt fräcka bilder med lite tålamod.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Tack Tack!

A Horror in the Night

A Horror in the Night
Idag var jag äntligen ledig i dagsljus!

Hela familjen har nu fått (tvingats om du frågar min mamma) njuta av dina alster ute i verkligheten. Riktigt grymma bilder och roliga små historier 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Det är ju helt fantastiskt! Stor tack!!Trulsante skrev:Hela familjen har nu fått (tvingats om du frågar min mamma) njuta av dina alster ute i verkligheten. Riktigt grymma bilder och roliga små historier

Ännu ett foto från skogarna här omkring!

- Vi är säkra här, de kan säkert inte simma!
- Men hur kom han då ut dit...

Spännande modell att måla, med så mycket muskler som gav rejält med textur på huden.
Jag gillar min grådaskiga hud på kulten, men det här var svårt - att göra så mycket skuggor och highlights bara med svart och vitt.
Jag känner mig nöjd med honom och tillsammans med övriga gänget så ser han riktigt bad ass ut!

Delar av La Familia

- Vi är säkra här, de kan säkert inte simma!
- Men hur kom han då ut dit...

Spännande modell att måla, med så mycket muskler som gav rejält med textur på huden.
Jag gillar min grådaskiga hud på kulten, men det här var svårt - att göra så mycket skuggor och highlights bara med svart och vitt.
Jag känner mig nöjd med honom och tillsammans med övriga gänget så ser han riktigt bad ass ut!

Delar av La Familia
färgerna gör sig så otroligt bra. riktigt läcker modell dessutom!