Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
Jäkligt snygga!
Den till höger är nästan intrång på LucasArts IP, jag ser bara General Grievous framför mig när jag tittar på den. (kanske bara är jag)
Den till höger är nästan intrång på LucasArts IP, jag ser bara General Grievous framför mig när jag tittar på den. (kanske bara är jag)
Vad säger du om min tanke kring huvud till resp. Ase (Van i Frejs fall) då?Kaptenen skrev:Jäkligt snygga!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- stormshaft
Fullständigt ÄLSKAR ditt ZM-bräde med alla tillbehör. Underbart!
Tack!stormshaft skrev:Fullständigt ÄLSKAR ditt ZM-bräde med alla tillbehör. Underbart!
Svårt! Den enögda Oden passar egentligen på alla, men nog bäst på det högra som du satt, då öga 2 verkligen är ett svart hål där.Röde skrev:Vad säger du om min tanke kring huvud till resp. Ase (Van i Frejs fall) då?Kaptenen skrev:Jäkligt snygga!
Vilket av de andra som best speglar fruktbarhet kontra styrka kan diskuteras, men Tor karakteriseras även av ett brutalt humör vilket det stora röda ögat och den mer öppna "munnen" kan symbolisera.
Jag tycker att du har gjort rätt val!
Jepp, vad han sa! ^^
Blir samma coola färger och runor som Marines?
Ja det blir det iaf i stor utsträckning. Jag kommer måla halva modellerna i brunt med massa runor mm. Andra halvan i resp. guds färg. Odin- grå, Thor- röd och Frej- vit. Tror det blir tufft. Älskar de här skallarna.Ismeno skrev:Jepp, vad han sa! ^^
Håller på att montera vapenalternativ till dem och pilar dit lite purity seals mm.
- stormshaft
Vill du "överdriva" med purity seals i Knight-storlek så har jag nog en drös att avvara.Röde skrev:Ja det blir det iaf i stor utsträckning. Jag kommer måla halva modellerna i brunt med massa runor mm. Andra halvan i resp. guds färg. Odin- grå, Thor- röd och Frej- vit. Tror det blir tufft. Älskar de här skallarna.Ismeno skrev:Jepp, vad han sa! ^^
Håller på att montera vapenalternativ till dem och pilar dit lite purity seals mm.
Tack, men jag pillar nog på med små tror jag. Hojtar annars.stormshaft skrev:Vill du "överdriva" med purity seals i Knight-storlek så har jag nog en drös att avvara.Röde skrev:Ja det blir det iaf i stor utsträckning. Jag kommer måla halva modellerna i brunt med massa runor mm. Andra halvan i resp. guds färg. Odin- grå, Thor- röd och Frej- vit. Tror det blir tufft. Älskar de här skallarna.Ismeno skrev:Jepp, vad han sa! ^^
- stormshaft
Menade de som är med i Knight-kitet, inte att det är svinstora purity seals, om det nu var oklart.
Men ja, säg till om du vill ha.