Daemon Hunters?

Har du hört det senaste från GW?
mindtrix

Daemon Hunters?

Inlägg av mindtrix »

Det ryktas en hel del om ny codex och modeller för DH. Pratade med en GW-anställd som bekräftade att det troligen var så men han visste inte säkert.
Med tanke på att demonerna får nytt snart så borde det inte vara helt otroligt med nytt till DH.

Någon som har läst/sett något eller sitter på annan info?

Jag väntar ju som vanligt på DE... Även om jag även lirar DH och hade inte haft något i mot en uppdatering även om DE förtjänar att få sin tidigare.
Dock gillar ju GW att skjuta på DE i all evighet och låta andra lag gå före gång på gång.

Användarvisningsbild
Flychten

Re: Daemon Hunters?

Inlägg av Flychten »

Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Intressant läsning men kändes som det låg en del bull i det han skrev. Något var säkert sant dock..

Användarvisningsbild
Andy Grey

Inlägg av Andy Grey »

Ja låter lite skumt bitvis. Tycker följande tråd är mycket intressantare:

http://www.heresy-online.net/forums/sho ... 12&page=40
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Ryktas en del om dom på Warseer med

tydligen ska dom va nästa 40K armé som kommer uppdateras (låter väldigt logiskt)
har vi tur så ser vi dom i feb-mars kanske

kommer köpa ALLT till grey knigths redan , längtat efter en KG armé i snart 5 år

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

mindtrix skrev:Det ryktas en hel del om ny codex och modeller för DH. Pratade med en GW-anställd som bekräftade att det troligen var så men han visste inte säkert.
GW-anställd i rytktessammanhang är som att använda Wikipedia som källhänvisning vid en uppsats...

paintner

Inlägg av paintner »

Silversixx skrev:
mindtrix skrev:Det ryktas en hel del om ny codex och modeller för DH. Pratade med en GW-anställd som bekräftade att det troligen var så men han visste inte säkert.
GW-anställd i rytktessammanhang är som att använda Wikipedia som källhänvisning vid en uppsats...
+1

++edit++
de GW-anställda här i Sverige har nog inte så mycket inside info.
de enda anställda man kan tänka sig, som står i butik, som har mycket info är de butikschefer som jobbar nära HQ.

mest för att de antagligen känner folk på HQ som kanske läcker en del ...

utöver det så har de väl ett internt nyhetsbrev men det lär ju inte innehålla något banbrytande då varje anställd borde ha möjlighet att läsa det så det är nog inte mycket mer detaljerat än Forgeworlds nyhetsbrev 'vi kommer/har släppt detta nu' ...
Senast redigerad av 1 paintner, redigerad totalt 11 gånger.
- black templars @ time of ending -

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Silversixx skrev:
:lol: :lol:
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Jag sa inte vad för tjänst och roll denna GW-anställda hade, inte heller om det var en svensk GW-gosse. Dock får man ju inte namedroppa=)

Skriv svar