DalCon 2vs2 turnering, hösten 2010
Re: DalCon 2vs2 turnering, hösten 2010
Sverige faq'n kör vi på som nämnts i turneringsinfon.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Lag David Ek och Jocke Murhagen måste dessvärre avanmäla sig pga Jockes mongolida chef som vi plannerar att sänka i närmsta vattendrag med ett par betong kängor.
/ Davve
/ Davve
2 lag som avanmält men David Ek står som reserv om någon mer vill spela men inte har någon partner. Erik Ivarsgård och Johan Halvarsson har också avanmält sig men Erik är med som standin om det skulle bli ojämnt antal.
Så det finns 2 platser igen som måste fyllas och färdiga lag har inte längre förtur på platserna.
Så det finns 2 platser igen som måste fyllas och färdiga lag har inte längre förtur på platserna.
Vad kom ni fram till angående necrons? Funderar på om man ska damma av plåtniklas & co.
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Fick svart på vitt att Necrons går att köra som dom är. Man får mecka med listorna så att dom inte blir det hetaste villebrådet bara.
Kan vi inte börja lite senare på söndagen? Kommer ju va toksliten om ja inte får sova efter krogen 
Antar att du bor nära Borlänge? De utav oss som är från Göteborgs trakten är tacksamma att inte komma hem allt för sent en söndag ^^
De som reser till Bollnäs är också tacksamma för att komma hem innan 22...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Men det är ju bara en dryga 10 mil? Vi har 50 till Kungsbacka ^^
Fick jag bestämma helt själv utan hänsyn till vad andra tycker så skulle jag börjat kl 6 på morgonen