Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
AAAARRRRRGGGHHH!!!
Ich habe arrived för tusan!!
Jag kallar alla som spelar DA med annat än DA-regler för fega stackare, Kvisslingar och pläbejer!
Någon form av kurage får man väl ändå ha?!
Med hopp om bättring!!
...men målningen är finemang!
Jag kallar alla som spelar DA med annat än DA-regler för fega stackare, Kvisslingar och pläbejer!
Med hopp om bättring!!
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
IndeedGLinus skrev:AAAARRRRRGGGHHH!!!
Med hopp om bättring!!
Sluta grina. Inte mitt fel att den vanliga SM-codexen har så mycket mer mumma att leka med, speciellt då jag inte är speciellt förtjust i vare sig Deathwing eller Ravenwing. Deathwingfärgerna är fula och simma i bikes är väl lite sådär. Får ju inte ha vare sig Shrike eller Vulkan (eller "Ivan Drago, Keeper of Secrets", som han blir moddad till), eller andra mysiga modeller som Thunderfire Cannon.GLinus skrev:AAAARRRRRGGGHHH!!!
Med hopp om bättring!!
Modellerna hos DA är tjusiga som bara den, så därför jag använder de som mina marines. Jag ville ju spela SM, fast snyggare.
Om det svider för hårt kan du ju se min armé som en custom chapter, typ Sons of the Lion, eller något, som behållit de flesta av symbolerna och färgerna för att hedra minnet av lejonet.
Instämmer. Eller kanske Space Lions!evr skrev:Sluta grina. Inte mitt fel att den vanliga SM-codexen har så mycket mer mumma att leka med, speciellt då jag inte är speciellt förtjust i vare sig Deathwing eller Ravenwing. Deathwingfärgerna är fula och simma i bikes är väl lite sådär. Får ju inte ha vare sig Shrike eller Vulkan (eller "Ivan Drago, Keeper of Secrets", som han blir moddad till), eller andra mysiga modeller som Thunderfire Cannon.GLinus skrev:AAAARRRRRGGGHHH!!!
Med hopp om bättring!!
Modellerna hos DA är tjusiga som bara den, så därför jag använder de som mina marines. Jag ville ju spela SM, fast snyggare.
Om det svider för hårt kan du ju se min armé som en custom chapter, typ Sons of the Lion, eller något, som behållit de flesta av symbolerna och färgerna för att hedra minnet av lejonet.
Vad jag har målat: ALLDELES för lite...
Skulle vara klar med 5 ass marines och en razorback och 20 baser i dag. Är klar med 5 baser!!
Har fått nackspärr, haft det hela veckan, har någon testat måla med nackspärr.. Det går helt enkelt INTE!
Sov gott önskar Stelniel i nackniel.
Skulle vara klar med 5 ass marines och en razorback och 20 baser i dag. Är klar med 5 baser!!
Har fått nackspärr, haft det hela veckan, har någon testat måla med nackspärr.. Det går helt enkelt INTE!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
fick nackspärr sist jag satt och målade och det funkade då nacken fastnat i 'målarposition' =) hahaPapa D skrev:Vad jag har målat: ALLDELES för lite...
- black templars @ time of ending -
-
the godfather
anpassa, improvisera, kringgå.
har du ett problem så lös det
lätt att du kan fortsätta måla med nackskott, byt bara ställning
har du ett problem så lös det
lätt att du kan fortsätta måla med nackskott, byt bara ställning
Montera upp två speglar så att du kan se vad du målar (rättvänt också) oavsett vart du tittar. 
Jag sågade, skrapade, klippte & filade lite! Green stuff, plasticcard & Voilá
Insåg att Greyknight inte hade nån Grand Master modell så brother captain stern fick sätta livet till!
Ursäkta den dåliga kameran! ska pilla till basen imorgon & fortsätta med hans bodyguard som inte är klar riktigt än!
Kommentera gärna
Insåg att Greyknight inte hade nån Grand Master modell så brother captain stern fick sätta livet till!
Ursäkta den dåliga kameran! ska pilla till basen imorgon & fortsätta med hans bodyguard som inte är klar riktigt än!
Kommentera gärna
Senast redigerad av 1 MrCheeze, redigerad totalt 13 gånger.
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...