Stormraven
Re: Stormraven
Minimalt med LR-delar:
- Bilagor
-
- Stormraven (1) - Kopia.JPG (97.52 KiB) Visad 1710 gånger
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Oavsett om man har lite LR delar eller mycket måste man ju ändå slakta en LR ;D
Eller så köper man de delar man behöver på typ warstore eller liknande.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Silversixx
Satsa inte på en karriär inom aerodynamik...Katarsis skrev:Minimalt med LR-delar:
- theWatchman
För ett par år sedan var jag på ett seminarium om "stelth" teknologi med Alan Brown (chefs designer för bl. Nighthawk F-117 Stealth Fighter), han sa något i stil med:
"You can get anything to fly, just add more gas"
-
Silversixx
Tror inte han sett den officiella Storm Toad som postats här innan...theWatchman skrev:För ett par år sedan var jag på ett seminarium om "stelth" teknologi med Alan Brown (chefs designer för bl. Nighthawk F-117 Stealth Fighter), han sa något i stil med:
Man måste komma ihåg att imperiet använder mycket anti grav teknologi. Vanliga guards kan ha "gravchutes" . Utan anti grav skulle en titan som stod på solit urberg sjunka ner till midjan.theWatchman skrev:För ett par år sedan var jag på ett seminarium om "stelth" teknologi med Alan Brown (chefs designer för bl. Nighthawk F-117 Stealth Fighter), han sa något i stil med:
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Silversixx
Du ljuger.Nefrums skrev:Man måste komma ihåg att imperiet använder mycket anti grav teknologi. Vanliga guards kan ha "gravchutes" . Utan anti grav skulle en titan som stod på solit urberg sjunka ner till midjan.theWatchman skrev:För ett par år sedan var jag på ett seminarium om "stelth" teknologi med Alan Brown (chefs designer för bl. Nighthawk F-117 Stealth Fighter), han sa något i stil med:
Fortsätt programmera radiomaster nu...
paintner skrev:anti-grav? ... p-piller?
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!