Stackars LBM:are, nu kan de inte få en twin linkad multi-melta nästan helt jävla gratis.Jocke Rapp skrev:Den var rätt ful faktiskt, ser ut att sakna delar som Johan skrev.
Jag börjar faktiskt tycka att en fullständig ban på allt från IA är mer och mer lockande. Särskilt som det bara eskalerar i störda saker från IA, plus att det är väldigt svårt att få kompen balanserad när så mycket nytt släpps.
Eldar Hornet & Etched Brass
-
Silversixx
Re: Eldar Hornet & Etched Brass
+1Jocke Rapp skrev:Den var rätt ful faktiskt, ser ut att sakna delar som Johan skrev.
Jag börjar faktiskt tycka att en fullständig ban på allt från IA är mer och mer lockande. Särskilt som det bara eskalerar i störda saker från IA, plus att det är väldigt svårt att få kompen balanserad när så mycket nytt släpps.
Alexander Merinen
- Jimmy Johansson
Börjar också hålla med om detta efter att jag sått på receving end av boom guns, 35poäng!Jocke Rapp skrev:Den var rätt ful faktiskt, ser ut att sakna delar som Johan skrev.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
-
Michael Carl
Jag har varit sugen väldigt länge på att förbjuda IA från de turneringar jag anordnar, så det känns trevligt att fler börjar känna på detta sätt.Jocke Rapp skrev:Jag börjar faktiskt tycka att en fullständig ban på allt från IA är mer och mer lockande. Särskilt som det bara eskalerar i störda saker från IA, plus att det är väldigt svårt att få kompen balanserad när så mycket nytt släpps.
Looted wagon med boomgun blir 105p från codex orcsRofugos skrev:Börjar också hålla med om detta efter att jag sått på receving end av boom guns, 35poäng!Jocke Rapp skrev:Den var rätt ful faktiskt, ser ut att sakna delar som Johan skrev.
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- Jimmy Johansson
'MrCheeze skrev:Looted wagon med boomgun blir 105p från codex orcsRofugos skrev:Börjar också hålla med om detta efter att jag sått på receving end av boom guns, 35poäng!Jocke Rapp skrev:Den var rätt ful faktiskt, ser ut att sakna delar som Johan skrev.
Bomb launcha var det visst jag menade....
G24-72"R, Str8, AP3 Heavy 1 Blast
One time use
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... UNCHA.html
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Aaah! då hänger jag med!Rofugos skrev:Bomb launcha var det visst jag menade....
G24-72"R, Str8, AP3 Heavy 1 Blast
One time use
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... UNCHA.html
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Håller helt med.Jocke Rapp skrev:Den var rätt ful faktiskt, ser ut att sakna delar som Johan skrev.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
+1Jocke Rapp skrev:Jag börjar faktiskt tycka att en fullständig ban på allt från IA är mer och mer lockande. Särskilt som det bara eskalerar i störda saker från IA, plus att det är väldigt svårt att få kompen balanserad när så mycket nytt släpps.
Det har jag sagt länge.
IA saker är mycket meycket sämre ballanserade än codexarna (och det säger en hel del.). Många IA saker är fruktansvärt värdelösa och andra är för bra för sina poäng.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!