Eh? ...Ja. Det är vad jag tycker, det stämmer. Tack för upplysningen...lurräven skrev:Det är bara vad du tycker.GLinus skrev:
Med den inställningen fattar jag verkligen inte varför man spelar 40K! För er med den inställningen finns det spel som Schack, Stratego, Risk etc. Både Schack och Stratego kan man ju dessutom tävla i på riktigt.
Största poängen med 40K är ju just fluffet, det är ju vad som får en att stå ut med halvdana och tämligen obalanserade regler.
Med hopp om bättring!!!
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Kan folk ha vett att inte tjaffsa i tråden? håll tråden ren snälla
på 3 sidor var 13 inlägg som en msn konversation varav 2 inlägg var på saker folk gjort & 2-3 var väl kommentarer som hadde nått med bilderna att göra
på 3 sidor var 13 inlägg som en msn konversation varav 2 inlägg var på saker folk gjort & 2-3 var väl kommentarer som hadde nått med bilderna att göra
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Gargant Update #2
Frun håller på att Julpysslar här hemma så då passar jag på att julpyssla vid målarbordet!
Efter en massa pillande med sågande sen klippande & filande så har jag kapat upp Stompakroppen mera!
Har även fäst mera plasticcard på Själva kroppen som jag utgick ifrån isolerinsfrigolit dock inget märkvärdigt än så jag kommer posta bild senare på hur det kommer att se ut
början har ni iallafall i förra inlägget! (Sid 53)
Jag kommer på en massa saker jag vill göra eftersom jag bygger och ska försöka genomföra det mesta för jag är lite "less" att se släta gargants på diverse andra forum
Frun håller på att Julpysslar här hemma så då passar jag på att julpyssla vid målarbordet!
Efter en massa pillande med sågande sen klippande & filande så har jag kapat upp Stompakroppen mera!
Har även fäst mera plasticcard på Själva kroppen som jag utgick ifrån isolerinsfrigolit dock inget märkvärdigt än så jag kommer posta bild senare på hur det kommer att se ut
Jag kommer på en massa saker jag vill göra eftersom jag bygger och ska försöka genomföra det mesta för jag är lite "less" att se släta gargants på diverse andra forum
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Gargant Update #3
Det går sakta men säkert frammåt kanske inte ser ut som så mycket men här kommer fortsättningen!
plasticarden jag fäst tidigare har filats ner samt att jag stoppat på mera byggt golvet & innerväggen färdigt till där bellygun:en ska kika ut!
Har börjat lite lätt med huvudet dvs jawplaten som garganten ska ha!
Det går sakta men säkert frammåt kanske inte ser ut som så mycket men här kommer fortsättningen!
plasticarden jag fäst tidigare har filats ner samt att jag stoppat på mera byggt golvet & innerväggen färdigt till där bellygun:en ska kika ut!
Har börjat lite lätt med huvudet dvs jawplaten som garganten ska ha!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Limmat ihop en Chaos Lord med Nurgle Mark och Twin Lightningclaws, på bike 
- Jimmy Johansson
Vad jag pillar med just nu 

egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
välkommen till svenska40k.seMrCheeze skrev:Kan folk ha vett att inte tjaffsa i tråden? håll tråden ren snälla
för övrigt ser jag fram emot gargant-projektet.. vill också ha en... och en ork armé.. efter mina nids blir klara... och mina SM... och kanske en fantasy armé.... GAAAAH!
@Jimmy Johansson: *gul-ful-smilie-gubbe-med-två-tummar-upp*
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- speedfreek
@Jimmy
Vad är det för fel på den gamla metalldreaden?
Är han venerabel eller järnklädd?
Vad är det för fel på den gamla metalldreaden?
Är han venerabel eller järnklädd?
ser lite ut som gamla bjorn-modellen, va?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!