Imperial fist nya tag!

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
MrCheeze

Re: Imperial fist nya tag!

Inlägg av MrCheeze »

Tycker det är lagomt med snö på baserna tycker du har fått till en "slask" effekt som är riktigt nice! :D
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
Bengt

Inlägg av Bengt »

xdanskx skrev:2. snön borde vara fluffigare, den ser för platt ut. och den borde gå ut mot kanten på basen mer, det ser konstigt ut om alla gubbar har en vit pöl mellan benen.
Är du säker på att det är snö?

lysandestolpe

Inlägg av lysandestolpe »

Thank you boys! Bra med lite konstruktiv kritik från dig björn!

Vad för skallar har ni tänkt er i utbyte mot de som sitter nu?

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

lysandestolpe skrev:Thank you boys! Bra med lite konstruktiv kritik från dig björn!

Jag kommer att använda scout biker skallar till mina blivande scouter. Känns bra att gömma hakan bakom skyddsmask.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

lysandestolpe

Fast jag kan känna att hakan är sån skön ironi på Navy America filmer där hakan är majoriteten av huvudet på dom jävligt förbannade kaptenerna.

dessa då?
Bild

kmzz0r

Inlägg av kmzz0r »

Ruskigt häftiga de där, snälla kör med dem!

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Ja, de var snygga
En bild säger mer än 1000 kaniner

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Kommer se ut som skit! Bättre och ta random huvuden utan hattar från nån fantasy-range...
Skall du ha dom där huvudena med läderkeps och gasmask, så skall det allt vara läderrock också...

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

lysandestolpe skrev:Thank you boys! Bra med lite konstruktiv kritik från dig björn!

Om man skär bort några milimeter haka på varje sida så går scout-huvudena att använda. Det har jag gjort på mina scouter. Catachan-huvuden funkar helt OK också.

Och även fast SotR-huvudena är skitcoola så tycker jag inte att de passar alls till Imperial fist-scouter.

lysandestolpe

Re:

xdanskx skrev:Kommer se ut som skit! Bättre och ta random huvuden utan hattar från nån fantasy-range...
Skall du ha dom där huvudena med läderkeps och gasmask, så skall det allt vara läderrock också...
Haha fast jag tyckte dom var riktigt balla så tror jag ska fixa ett pack sådana och se vad jag kan göra med dem! :)

Skriv svar