Imperial fist nya tag!
Re: Imperial fist nya tag!
Tycker det är lagomt med snö på baserna tycker du har fått till en "slask" effekt som är riktigt nice! 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Är du säker på att det är snö?xdanskx skrev:2. snön borde vara fluffigare, den ser för platt ut. och den borde gå ut mot kanten på basen mer, det ser konstigt ut om alla gubbar har en vit pöl mellan benen.
-
lysandestolpe
Thank you boys! Bra med lite konstruktiv kritik från dig björn!
Vad för skallar har ni tänkt er i utbyte mot de som sitter nu?
Jag kommer att använda scout biker skallar till mina blivande scouter. Känns bra att gömma hakan bakom skyddsmask.lysandestolpe skrev:Thank you boys! Bra med lite konstruktiv kritik från dig björn!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
lysandestolpe
Fast jag kan känna att hakan är sån skön ironi på Navy America filmer där hakan är majoriteten av huvudet på dom jävligt förbannade kaptenerna.
dessa då?

dessa då?

Ruskigt häftiga de där, snälla kör med dem!
Om man skär bort några milimeter haka på varje sida så går scout-huvudena att använda. Det har jag gjort på mina scouter. Catachan-huvuden funkar helt OK också.lysandestolpe skrev:Thank you boys! Bra med lite konstruktiv kritik från dig björn!
Och även fast SotR-huvudena är skitcoola så tycker jag inte att de passar alls till Imperial fist-scouter.
-
lysandestolpe
Re:
Haha fast jag tyckte dom var riktigt balla så tror jag ska fixa ett pack sådana och se vad jag kan göra med dem!xdanskx skrev:Kommer se ut som skit! Bättre och ta random huvuden utan hattar från nån fantasy-range...
Skall du ha dom där huvudena med läderkeps och gasmask, så skall det allt vara läderrock också...