Forgeworld Nyheter!
Re: Forgeworld Nyheter!
som jag fattade det så funkar exarchens reroll på ghostlight ÄVEN om han inte är med i den? man skulle alltså kunna ha en 5 manna med en exarch med haywire launcher och på så sätt ha 1 str 9 lans (bs4 med reroll) + 1 haywire (bs5) på 36"?
ingen aning om prislappen men de är ju intressanta.
Sen att det är en enhet som har deepstrike och str6 AP2 vapen är ju inte fel heller! deepa dem med en farseer i närheten kanske kan vara något?
Kul med en jetpack eldar aspect!
ingen aning om prislappen men de är ju intressanta.
Sen att det är en enhet som har deepstrike och str6 AP2 vapen är ju inte fel heller! deepa dem med en farseer i närheten kanske kan vara något?
Kul med en jetpack eldar aspect!
- speedfreek
Har du en hemlig plan som går ut på att kasta fortune eller guide så funkar den inte.Malleus skrev:deepa dem med en farseer i närheten
De nya plagueridersarna och plaguetoadsen som forgewworld släppt till fantasy borde väl bli ypperliga juggernoughts? Fast det beror väl lite på hur stora plaguetoadsen är?

Såvida inte FW gått och gjort unika baser så står de på 40 mm eller 50 mm baser, så de får ju plats på en rund 60 mm. Monstrous Cavalry har i allmänhet 40 mm, men FW gör ju ofta saker lite extra stora...Mutt skrev:Fast det beror väl lite på hur stora plaguetoadsen är?
Har för mig att pestpaddorna har 50 mm så att ställa dem på en rund 40 mm blir nog lite som en D-tutte i en C-kupa. 60 mm ser nog bäst ut.
SizeD i CupC är inte per definition dåligt. Ibland kan det vara riktigt bra. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
make it pop, man ska alltid köpa c om frugan har d =)
Annars var dom sådär.. toadsen tycker jag, roliga men kändes lite oseriösa...
Annars var dom sådär.. toadsen tycker jag, roliga men kändes lite oseriösa...
Juggernaughts? Jag antar att du menar Beast of Nurgle?Mutt skrev:De nya plagueridersarna och plaguetoadsen som forgewworld släppt till fantasy borde väl bli ypperliga juggernoughts? Fast det beror väl lite på hur stora plaguetoadsen är?
För jag tycker inte att de ser speciellt Khorniga ut...
Vad är det hära Beast of Nurgle som du talar om? Några sådana har jag nog aldrig sett... Juggernaughts däremot...Mortarion skrev:Juggernaughts? Jag antar att du menar Beast of Nurgle?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Nu går det i brallan på Guard Spelare!
CADIAN HOSTILE ENVIRONMENT TROOPS CONVERSION SET

CADIAN HOSTILE ENVIRONMENT TROOPS CONVERSION SET

PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...