BlomCon Winter Edition

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Användarvisningsbild
Snot

Re: BlomCon Winter Edition

Inlägg av Snot »

Stefan skrev:Borde man inte tänka igenom det missionet ett varv till...?
Tror det är väldigt svårt att teorisera fram resultat på det iom att det är 1250 okompat. och att köra en Landraider gimpar en ganska hårt för många andra missions, så jag tror det kan vara lite småintressant, notera att jag själv ifrågasatte det när blom bad mig renskriva men nu testar vi det :D
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Respekt till er för att ni vågar experimentera! Tror dock att det är bra att det bara är secondary mission, det finns ju tusentals problem som kan uppstå :D.

Relaterad fråga: Om jag bara har Chimera-chassin i min armé, hur bedömmer jag vilken av hydrorna/medusen eller manticoren som har mest massa? :D

(Helst utan att behöva sänka ner dem i vatten) 8-)
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Blom

Inlägg av Blom »

Tänk på att en raider är svårare att gömma än t.ex. en rhino med. Sen det som Snot skrev En raider är kanske jätte bra i det mission men kanske i dem tre andra.

@Rasmus: Man kollar volymnen. är hydra tornet större än Medusan eller inte? ett alternativ om man velar mellan 2 st modeller är ju att väga dem om den ena inte har massa tenn och den andra har det..

Uppkommer oenseheter på plats kan jag avgöra vilken modell som är störts med :D

PS min största modell är en Venom på sjukt hög bas..
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Stefan

Inlägg av Stefan »

Snot skrev:Tror det är väldigt svårt att teorisera fram resultat på det iom att det är 1250 okompat. och att köra en Landraider gimpar en ganska hårt för många andra missions, så jag tror det kan vara lite småintressant, notera att jag själv ifrågasatte det när blom bad mig renskriva men nu testar vi det
Ok, jag ger mig, man kan ju alltid reserva.............:)
Stefan "Krak" Hedström

Stefan

Inlägg av Stefan »

blom skrev:Tänk på att en raider är svårare att gömma än t.ex. en rhino med. Sen det som Snot skrev En raider är kanske jätte bra i det mission men kanske i dem tre andra.
True

Personligen skulle jag nog välja dyraste modellen ist, men det kanske kan bli för likt dyraste HQ-missionet, äsch det blir nog bra det här :)
Stefan "Krak" Hedström

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Största är mycket häftigare
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Jag ser verkligen fram emot denna tunnering! Hoppas bara renskrivningen och poäng kartor snart kommer ut. :)

Stefan

Inlägg av Stefan »

Lillen skrev:Jag ser verkligen fram emot denna tunnering!
Samma här :) trots att min rhino är fucked big time :)
Stefan "Krak" Hedström

Blom

Inlägg av Blom »

får ursäkta att det drar ut på den tiden:( men har massa attgöta med skolan / jobbet så inte haft tid men ska få up det i veckan tänkte jag..
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Stefan skrev:Samma här :) trots att min rhino är fucked big time :)
:lol: Gäller bara att hitta en riktigt stor sten att gömma sig under :lol:

Hoppas på en massa roliga matcher nu när jag smått börjar komma ut på tunneringar med orkerna:)

Skriv svar