Köpes Valhallans
Moderator: Katarsis
Köpes Valhallans
Jag är ute efter valhallan ice warriors, om det är någon som har liggandes så är jag intresserad av att köpa dem alt. byta till mig dem.
Mvh. Robin
Mvh. Robin
Re: Köpes Valhallans
Jag har 12 stycken. 1 gruppledare med boltpistol och 9 vanliga. Samt ett heavy bolter weapon team. Sen fick jag med några laserkanonammobärare när jag köppte gamla cadians på tradera. Tror det är tre stycken.
Vissa modeller är sprejgrundade i vitt. Heavy teamet är målat men det är GWs färger.
Har du kaos eller cadianer?
Vissa modeller är sprejgrundade i vitt. Heavy teamet är målat men det är GWs färger.
Har du kaos eller cadianer?
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
Chaos har jag massor av men inte mycket över, men om det är något särskilt du tänker på så kan jag kolla. Cadians har jag en hel del konverterade men vill minnas att jag nog har ett gäng fortfarande på sprues, återkommer imorgon om jag har eller inte
har en squad valhallans, några påbörjad målning av personen jag köpte dem av. Något till spacemarines kan vara intressant, en vindicator t.ex.
/Erik
/Erik
Någon vindicator är jag rädd att jag inte har, har inte så mycket vanliga marine grejer alls faktiskt
Det verkade inte som att jag hade några guards kvar på sprues trots allt. Men om du vill så köper jag dem gärna.
Jag hittade en devastator box som är orörd förutom en marine och laserkanonerna, kan det vara av intresse?
Jag hittade en devastator box som är orörd förutom en marine och laserkanonerna, kan det vara av intresse?
Har ett gäng, ska kolla exakt vad. Kan tänka mig att byta mot IG tanks (helst), eldarer (mindre gärna) eller cash.
edit: typ två squads HB/flamer och en hw squad med 3x mortars.
edit: typ två squads HB/flamer och en hw squad med 3x mortars.
Kanske gillar du dessa modeller?
http://kulturkommissariatet.se/catalog/ ... m9unrojre5
Jag är himla sugen på ett gäng Ratnik modeller till ett Kill Team.
http://kulturkommissariatet.se/catalog/ ... m9unrojre5
Jag är himla sugen på ett gäng Ratnik modeller till ett Kill Team.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jag har eldar alls tyvärr och inga ig bilar mer än de jag håller på o målar om nu till den blivande valhalla armén. Men vad vill du (och ni andra också för den delen) ha för dem i pengaväg annars?
En hundring om du pallar vänta tills 10 dagar. Dubbla annars
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.