LBK Tour 6
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
-
lysandestolpe
Re: LBK Tour 6
måste slita på NH, får avboka mig tyvärr... kommer dock ner på dagen och hänger och kollar när ni slaktar varandra!
Oj vad det försvann folk får väl va med då da
Per Svensson
Per Svensson
Warning: This game may cause Nerdiness and loss of friends.
-
Leidermark
Synd att du måste jobbalysandestolpe skrev:måste slita på NH, får avboka mig tyvärr... kommer dock ner på dagen och hänger och kollar när ni slaktar varandra!
Vi kanske dyker ner å hänger med dig efter att vi är klara
-
Leidermark
Vill ni skicka in listor, de har vi inte gjort tidigare gånger. Ta med dig listan på speldagen så kollar jag igenom den, och om någon fuskat tills sig komp så fixar vi en trevlig överraskning till denneStefan skrev:När ska lista in?
- theWatchman
Bra PS!Ps saken skrev:Oj vad det försvann folk får väl va med då da
Per Svensson
-
lysandestolpe
det om något låter jävligt smart!Leidermark skrev:Synd att du måste jobbalysandestolpe skrev:måste slita på NH, får avboka mig tyvärr... kommer dock ner på dagen och hänger och kollar när ni slaktar varandra!![]()
Sweet - då är det win-win att försöka fuska!Leidermark skrev:Vill ni skicka in listor, de har vi inte gjort tidigare gånger. Ta med dig listan på speldagen så kollar jag igenom den, och om någon fuskat tills sig komp så fixar vi en trevlig överraskning till denneStefan skrev:När ska lista in?
Stefan "Krak" Hedström
- theWatchman
De låter riktigt najs!lysandestolpe skrev:det om något låter jävligt smart!Leidermark skrev:Synd att du måste jobbalysandestolpe skrev:måste slita på NH, får avboka mig tyvärr... kommer dock ner på dagen och hänger och kollar när ni slaktar varandra!![]()
party party
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Skriv upp mig så får jag se om det blir en plats ledig/ jag har tid.