Angående formuleringen "Uppföra sig" i reglerna...får man svära åt sina egna modeller?
Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
Moderator: whistler
Re: Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
Härligt!
Angående formuleringen "Uppföra sig" i reglerna...får man svära åt sina egna modeller?
(Ja, jag är seriös. Och ja, jag har en tendens att skälla på dem.)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Haha 
Tja, du ska få ett härligt subjektivt svar på det.
Jag kan acceptera en lagom dämpad argumentation med dig själv, men blir du så pass störig att folk retar sig på dig så stoppar vi dig i frysen tills du lugnat dig
Jag kan acceptera en lagom dämpad argumentation med dig själv, men blir du så pass störig att folk retar sig på dig så stoppar vi dig i frysen tills du lugnat dig
Stop pointing those flashlights at me! They tickle!
Kommer där vara brudar?
Bara om du tar med dig chips.Willow242 skrev:Kommer där vara brudar?
Typ så här...whistler skrev:Haha
- Bilagor
-
- Linus.jpg (58.06 KiB) Visad 1935 gånger
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Finns det plats i någon bil från gbg så vill jag åka med.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Platsen kommer vara Ättekullaskolans matsal i Helsingborg.
Jag kommer få besked mot slutet av veckan eller början av nästa, ifall övernattning är tillåtet i lokalen.
Vi kommer isf ta en ringa avgift på 20kr per person för övernattning. Den kommer oavkortst gå till den person bland organisatörerna som kommer finnas på plats under natten.
Mvh Daniel
Jag kommer få besked mot slutet av veckan eller början av nästa, ifall övernattning är tillåtet i lokalen.
Vi kommer isf ta en ringa avgift på 20kr per person för övernattning. Den kommer oavkortst gå till den person bland organisatörerna som kommer finnas på plats under natten.
Mvh Daniel
-
Doc Sniksnak
Trevligt att ni kunde ordna större lokaler.
Blir det bara tröskelkomp, eller blir det också någon form av aktiv komp?
Blir det bara tröskelkomp, eller blir det också någon form av aktiv komp?
står i första posten att det är komp 25 tröskel komp.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Det kommer vara både tröskelkomp och matchkomp.Blauholtz skrev:står i första posten att det är komp 25 tröskel komp.