Fredrik jag vet inte vad du heter på forumet. Vad hade du i min deployment zone sista matchen?
Såg nu i efterhand secondary grejjen på Claim and Secure att om du hade fler units i min deployment zone än mig så skulle du fått 3 extra poäng.
Jag hade Venom och 5 Kabalite Warriors i som stod och kontestade objectivet från din Land Raider och 5 tacticals i. Frågan är var stod dina Terminators? Vet att dom var precis vid mitten / på andra sidan och härjade. Tror att med den skillnaden differansen skulle blivit 15-1 istället för 16-0 vet inte om det hade ändrat på placeringarna men rätt ska vara rätt.
LBK Tour 7
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: LBK Tour 7
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
- theWatchman
Tack själv för att ni ville spela!
Jag kommer att fortsätta att inte ha koll när jag arrar, det är ett löfte!
Jag kommer att fortsätta att inte ha koll när jag arrar, det är ett löfte!
-
Gonka Koff
Ja, vaffan hände? !! Lite ojämn i helgen va?Desertlord skrev:Trots megafejl så hade jag grymt roliga matcher på turneringen..
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Desertlord
Ojämn är nog bara förnamnet..Gonka Koff skrev:Ja, vaffan hände? !! Lite ojämn i helgen va?Desertlord skrev:Trots megafejl så hade jag grymt roliga matcher på turneringen..
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
-
Desertlord
Tror nog knappt på en förändring i placeringen på det men alla mina figurer inklusive Land Raidern men inte Dreadarna stod i din deployment.Yautja skrev:Fredrik jag vet inte vad du heter på forumet. Vad hade du i min deployment zone sista matchen?
Såg nu i efterhand secondary grejjen på Claim and Secure att om du hade fler units i min deployment zone än mig så skulle du fått 3 extra poäng.
Jag hade Venom och 5 Kabalite Warriors i som stod och kontestade objectivet från din Land Raider och 5 tacticals i. Frågan är var stod dina Terminators? Vet att dom var precis vid mitten / på andra sidan och härjade. Tror att med den skillnaden differansen skulle blivit 15-1 istället för 16-0 vet inte om det hade ändrat på placeringarna men rätt ska vara rätt.
/F (Desertlord)
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
- theWatchman
Asså grabbar.... När resultatet redan är rapporterat är det nog lite sent att komma på ändringar i enskilda matcher....
- speedfreek
Så går det när man är alldeles för snabb och duktig med att rapportera resultat.