LBK Tour 7

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

Yautja

Re: LBK Tour 7

Inlägg av Yautja »

Fredrik jag vet inte vad du heter på forumet. Vad hade du i min deployment zone sista matchen?
Såg nu i efterhand secondary grejjen på Claim and Secure att om du hade fler units i min deployment zone än mig så skulle du fått 3 extra poäng.

Jag hade Venom och 5 Kabalite Warriors i som stod och kontestade objectivet från din Land Raider och 5 tacticals i. Frågan är var stod dina Terminators? Vet att dom var precis vid mitten / på andra sidan och härjade. Tror att med den skillnaden differansen skulle blivit 15-1 istället för 16-0 vet inte om det hade ändrat på placeringarna men rätt ska vara rätt.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Tack själv för att ni ville spela!

Jag kommer att fortsätta att inte ha koll när jag arrar, det är ett löfte! ;)

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Desertlord skrev:Trots megafejl så hade jag grymt roliga matcher på turneringen..
Ja, vaffan hände? !! Lite ojämn i helgen va? ;)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Desertlord

Inlägg av Desertlord »

Gonka Koff skrev:
Desertlord skrev:Trots megafejl så hade jag grymt roliga matcher på turneringen..
Ja, vaffan hände? !! Lite ojämn i helgen va? ;)
Ojämn är nog bara förnamnet..
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Desertlord

Inlägg av Desertlord »

Yautja skrev:Fredrik jag vet inte vad du heter på forumet. Vad hade du i min deployment zone sista matchen?
Såg nu i efterhand secondary grejjen på Claim and Secure att om du hade fler units i min deployment zone än mig så skulle du fått 3 extra poäng.

Jag hade Venom och 5 Kabalite Warriors i som stod och kontestade objectivet från din Land Raider och 5 tacticals i. Frågan är var stod dina Terminators? Vet att dom var precis vid mitten / på andra sidan och härjade. Tror att med den skillnaden differansen skulle blivit 15-1 istället för 16-0 vet inte om det hade ändrat på placeringarna men rätt ska vara rätt.
Tror nog knappt på en förändring i placeringen på det men alla mina figurer inklusive Land Raidern men inte Dreadarna stod i din deployment.

/F (Desertlord)
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Asså grabbar.... När resultatet redan är rapporterat är det nog lite sent att komma på ändringar i enskilda matcher....

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Så går det när man är alldeles för snabb och duktig med att rapportera resultat.

Skriv svar