Dark Eldar - Advance Order
Re: Dark Eldar - Advance Order
Verkar som om det ska gå att stoppa Talosens svans på undersidan så den inte ser lika mycket ut som en sak utan underkropp.... man kanske kan bygga en liten låda med 4 hjul som han kan dra sig fram på!
Talosen skriker efter sentinell ben och demonprins status känner jag lite spontant 
Eller Daemonprince vingar och Blight Drone statusJoey_Boy skrev:Talosen skriker efter sentinell ben och demonprins status känner jag lite spontant
Tänkte också blight drone! Frågan är hur man löser autocannon...
-
Michael Carl
Lite tråkigt med bara ett vapen av varje, men man kunde väl inte vänta sig annat.speedfreek skrev:Nu finns det bilder på sprues från Scourges också.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1230009a
Nio huvuden och bara ett uppgraderingsvapen av varje sort, men ett venom blade, som inte funnits att tillgå förr, samt karbiner till alla.
Jag skulle sätta Mawcannon på huvudet och Autocannon på svansen.LillePer skrev:Tänkte också blight drone! Frågan är hur man löser autocannon...
- speedfreek
Krama mig!speedfreek skrev:Mumma!
Nja, posen måste ju helt klart ändras, fin modell är det dock!
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Vilken av mörkalverna ska det där vara?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Den ende som kan ha flamerpicka, fyrkantig låda och läskig krokig kniv... Herr Mongant.
Och han kramas inte, han föser flocken framåt.
Och han kramas inte, han föser flocken framåt.